Чому лось лякався різних звуків?
Лось потрапив до заповідника із...
вставте пропущене слово: "Лось принюхувався, чи не процшов по стежці перед ним вовок, або лис, або людина. Але помітив тільки вчорашні сліди...":
Яка пора року описана в оповіданні?
У яку біду потрапив лось?
Хто врятував лося восени в чорному бору, коли його переслідували вовки?
Що сказав менший брат, побачивши вдалині ополонку?
З якою метою поїхали хлопчики - брати приїхали в заповідник?
Як лось ставився до людей?
Вставте пропущене слово : "Обидва плечисті, обидва з широкими. лагідними лицями і схожі один на одного так, як маленький ... схожий на свого більшого сусіда".
Як брати рятували лося?
Побачивши лося, який борсався в ополонці, старший брат майнув до саней по:
Вставте пропущене слово 6 : "Очі лося все ще були ... од недавнього розпачу".
Якого кольору кінь гнідої масті?
Якої масті була конячина хлопців?
Чий це портрет: "Кругленький, як підпалок, з підпалкуватим, добре випеченим обличчям, в розтоптаних, з довгими халявами чоботях, в яких тонув малоне по пояс"?
Що виражало виражало обличчя дядька Шпичака, коли після пострілу в лося він побачив племінників?
Що обіцяв хлопцям рідний дядько за їхнє мовчання?
Куди, на думку Шпичака , подалися діти після пригоди з лосем?
Закінчіть цитату: "Але лось виявився дужий і життєлюбний, а діти - ...":
Як загинув лось?
Що захотілось зробити з лосем дядькові Шпичаку, коли діти покинули його?
Як на вашу думку ставиться автор до дядька Шпичака?
У що не могли повірити хлопчики?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома