Художній образ природи у формуванні основ естетичної культури дітей старшого дошкільного віку

Додано: 7 квітня
Предмет: Художня культура
7 запитань
Запитання 1

Естетична культура - це  

варіанти відповідей

здатність особистості до повноцінного сприймання, правильного розуміння прекрасного у мистецтві і дійсності, прагнення й уміння будувати своє життя за законами краси. 

Естетичне виховання і мистецтво. 

ілеспрямований, організований процес формування у дітей естетичного ставлення, естетичної насолоди

Запитання 2

Естетичне виховання дітей старшого дошкільного віку спрямоване на

варіанти відповідей

вміння у звичайному побачити незвичайне, з нічого створити красиве і корисне, бути справжнім знавцем мистецтва і шанувальником етнографії як свого народу, так і народів світу (Г..С. Сковорода)

формування здатності сприймати дитиною прекрасне у навколишньому середовищі і мистецтві, на розвиток естетичних почуттів, суджень, смаків, умінь, творчих здібностей, потреби брати участь у створенні прекрасного в житті і художній творчості.

виховання поціновувача прекрасного у житті

Запитання 3

Велику роль відіграє естетичне виховання засобами художнього образу природи та формування естетичного почуття прекрасного у сприйманні природи у реалізації

варіанти відповідей

 здібності дитини сприймати навколишній світ з позицій краси

започаткуванні й розвитку прагнення дитини до естетичного ідеалу.

особистісного підходу у вихованні

Запитання 4

Метою роботи "Формування естетичних цінностей дошкільника старшого віку засобами художнього образу природи"

варіанти відповідей

висвітлення уміння педагога правильно, естетично, адаптовано до віку дитини донести всі необхідні наукові знання про природу та виробити необхідні уміння в творчій діяльності

уміння вихователя зацікавити дитину, зосередити його увагу на образному відображенні природи

потрібним чином скерувати його освітню діяльність саме засобами мистецтва, щоб досягти очікуваних результатів.

Запитання 5

Естетичне виховання в закладі дошкільної освіти становить своїм завданням

варіанти відповідей

формувати в дітей естетичне ставлення до дійсності

розвивати розуміння краси природи, творів мистецтва

формувати у вихованців естетичні поняття і почуття, погляди, художні смаки, розвивати здібності естетично сприймати дійсність, виробити в них уміння активно, творчо виявляти себе в тій чи іншій галузі мистецтва.

Запитання 6

Які, на Вашу думку, естетичні цінності складають систему естетичного виховання дітей старшого дошкільного віку?

варіанти відповідей

Професор Вишневський переконує, що "лише визнання фактору існування вічних абсолютних ідеалів та прищеплення дітям віри в них можна вважати надійною основою побудови системи сучасного українського виховання”.

віра, краса, чесність, любов, нетерпимість до зла, великодушність, милосердя, правда, мудрість, досконалість, доброта, надія, свобода, щирість

вони впливають не лише на розум, а й на почуття дітей.

Запитання 7

Естетичне ставлення дітей старшого дошкільного віку до дійсності, до природи, зокрема - це 

варіанти відповідей

не тільки естетичні переживання навколишньої дійсності, а й естетична діяльність в природі, що передбачає внесення елемента краси в усі сфери життєдіяльності - у працю, відносини з оточуючими людьми, побут, у свої вчинки, доцільну поведінку в природі

формуванню умінь, прагнення брати активну участь у створенні прекрасного в навколишньому, перетворювати природу за законами краси.

формуванню їх естетичних ідеалів, переконань, світогляду

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест