1. До якої збірки увійшов твір?
.2. Яку другу назву має твір?
3. Які жанрові ознаки характерні для твору?
4. Повістевим жанровим компонентом твору є:
5. Напередодні якого свята відбуваються події?
6. Скільки років виповнюється героєві?
7. Чим для героя буде «сьогоднішній празник»?
8. Скільки часу залишається до Нового року?
9. Звідки надійшов лист?
10. Страх перед невідомим у листі герой намагається подолати:
11. Лист від Сойки є композиційним центром і відтворює:
12. Скільки років не бачилися закохані?
13. Марія ( за її логікою ) не покинула Хому, тому що:
14. Посилаючи Массіно сойчине крило, Марії здавалося, що:
15. Коли планує повернутися Сойка до Массіно?
16. Умовленим сигналом для втечі Сойки був:
17. Хто «… умів оповідати забавні анекдоти, … починав якесь веселе оповідання, щоб розсмішити…»?
18. Всі пригоди, які переживає Манюся, для неї є:
19. Про кого так написала в листі Манюся: «І в міру того, як я гордувала ним, ненавиділа його, знущалася над ним, він усе м’як та м’як, запалювався дужчою пристрастю до мене, тратив свою волю й силу»?
20. Про кого так пише Маня: «Я дивувалася не раз, звідки в Росії беруться такі мужчини»?
21. Чий це портрет: «… велетень у медвежім футрі, з широкою рудою бородою, з таким червоним лицем і плескатим носом»?
22. Продовжіть речення: «Ані побут між злодіями, ані блукання по сибірських тундрах, ані життя в тайзі серед бродяг не було для мене таке страшне та погане, як життя …».
23. Про яку подію говориться у листі?
24. У невеликому творі визначається широка географія: Галичина, містечко Городок, міста Львів, Краків, Варшава, Одеса, Іркутськ, Красноярськ, Порт-Артур та … Вкажіть ще одну географічну назву, яка зустрічається у творі.
25. У творі є дві деталі, якими позначаються межові ситуації. Вкажіть їх.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома