Яким чином Марія дісталась Свєтлову?
Укажіть підзаголовок твору І. Франка «Сойчине крило»:
Разом із солдатами Маня потрапила (Новела"Сойчине крило")
Хто такий Генрись? (Новела"Сойчине крило")
Як звали головних героїв новели І.Франка "Сойчине крило"?
Коли відбуваються події у новелі І.Франка "Сойчине крило"?
Скільки років виповнилось головному герою?
Як довго тривали мандри Манюсі?
Звідки прийшов лист до ліричного героя:
Що трапилось з батьком Марії:
Чим завершується новела І.Франка "Сойчине крило"?
Героєм якого твору І.Франка виступає Александр Македонський?
Укажіть справжнє ім’я головного героя оповідання І.Франка «Сойчине крило»:
Прочитайте речення з оповідання І.Франка «Сойчине крило»: Печеного леду (льоду) не слід бажати. Укажіть, який художній засіб у ньому виділено:
Укажіть, з яким девізом прагнув по-новому жити герой оповідання І.Франка «Сойчине крило»:
Прочитайте уривок з оповідання І.Франка «Сойчине крило»: Ані хмариночки жалю не було на душі. О, пізніше, аж геть пізніше прийшла вона, але вже не хмариночка, а порядна осіння хмара, що затяглася на триденну – що я кажу – на трилітню сльоту!. Укажіть, який художній засіб виділено:
Прочитайте речення з оповідання І.Франка «Сойчине крило»: Приємно колисатися в такій надії, мов у гаманці. Укажіть, які художні засоби використано у ньому:
Що було у листі, який приніс листоноша (новела «Сойчине крило»)?
Причина такої довгої розлуки героїв (новела «Сойчине крило»)?
Хто вбив сойку (новела «Сойчине крило»)?
Який підпис мав лист (новела «Сойчине крило»)?
До якого жанру належить твір «Сойчине крило»?
Герой «пройшов важку школу і, здається, ...
Страх перед невідомим у листі герой намагається подолати
«Невже вона, та, яку я від ... літ споминаю між помершими?» – роздумує герой. Скільки років він не бачив кохану
Героїня у листі зізнається, що почала ревнувати до
Посилаючи Хомі сойчине крило, жінці здавалося, що
Обоє героїв згадують сукню, в яку була одягнена Марія останнього вечора
З Генрисем героїня приїхала
Про кого писала в листі героїня: «Він був не злий хлопець з природи, але бездонно зіпсутий. Змалку вихопившися з батьківського дому, пройшов усю злодійську школу на варшавськім бруку»
Чим для героя буде «сьогоднішній празник»?
Скільки часу залишається до Нового року?
Лист від Сойки є композиційним центром і відтворює:
Умовленим сигналом для втечі Сойки був:
Хто «… умів оповідати забавні анекдоти, … починав якесь веселе оповідання, щоб розсмішити…»?
У невеликому творі визначається широка географія: Галичина, містечко Городок, міста Львів, Краків, Варшава, Одеса, Іркутськ, Красноярськ, Порт-Артур та … Вкажіть ще одну географічну назву, яка зустрічається у творі.
Продовжіть речення: «Ані побут між злодіями, ані блукання по сибірських тундрах, ані життя в тайзі серед бродяг не було для мене таке страшне та погане, як життя …».
Чий це портрет: «… велетень у медвежім футрі, з широкою рудою бородою, з таким червоним лицем і плескатим носом»?
Про кого так пише Маня: «Я дивувалася не раз, відки в Росії беруться такі мужчини»?
Про кого так написала в листі Манюся: «І в міру того, як я гордувала ним, ненавиділа його, знущалася над ним, він усе м’як та м’як, запалювався дужчою пристрастю до мене, тратив свою волю й силу»?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома