І.Франко "Украдене щастя"

Додано: 30 листопада 2023
Предмет: Українська література, 10 клас
9 запитань
Запитання 1

 «Ганьба — то ганьба, смерть — то смерть»,— ці слова належать...

варіанти відповідей

Миколі Задорожному                         

Михайлу Гурману

Анні

Братам Анни

Запитання 2

Хто про кого говорить:"Без серця вона! І відразу се було видно. Адже як його брали, то аби вам слово сказала, аби одну сльозу проронила, як чесній жінці годиться! Де там!"?

варіанти відповідей

Михайло про Анну

Настя про Анну

Війт про Настю

Анна про Настю

Запитання 3

Хто розповідає про себе: "Вернувши з війська, я продав грунт і хату і вступив до Жандармів, ось уже три роки служу. Зразу на границі був, пачкарів ловив, а отеє пару неділь тому перенесли мене в сей повіт"?

варіанти відповідей

Микола

Михайло

Війт

Василь

Запитання 4

Хто говорить: "Адже ж я тому Михайлові клялася, присягала, що радше в могилу піду, ніж з ким іншим до шлюбу стану. А тепер!.. Він по мою душу прийшов"?

варіанти відповідей

Катерина

Настя

Марія

Анна

Запитання 5

У чиїй хаті відбувались вечорниці?

варіанти відповідей

Бабичів

Задорожних

війта

Гурманів

Запитання 6

Кому належать слова: «Хрестися, кумо! Чого ти так перелякалась? Він зовсім не винуватив тебе»?

варіанти відповідей

Анні

Насті

Михайлу

Миколі

Запитання 7

 «Ганьба — то ганьба, смерть — то смерть»,— ці слова належать («Украдене щастя» І. Франко)...


варіанти відповідей

Миколі Задорожному                         

Михайлу Гурману

Анні

Братам Анни

Запитання 8

Хто з героїв твору «Украдене щастя» І. Франка вважає, що щастя «ніколи довго не триває»?


варіанти відповідей

Брати Анни.                                  

Анна.

Микола Задорожний.

Михайло Гурман.

Запитання 9

Установіть  кому з героїв твору  І. Франка «Украдене щастя» належить репліка:«Ну, та й наруга ж там, Господи! Завтра, мабуть, нашу хату рівно зі стріхою замете. Адже я ледве докопався з хати до стодоли».

варіанти відповідей

 Михайло

 Микола

Анна

Настя

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест