І.Франко " Захар Беркут"

Додано: 12 жовтня 2022
Предмет: Українська література, 7 клас
Тест виконано: 882 рази
24 запитання
Запитання 1


1. Батько І. Франка був



варіанти відповідей

А священником

Б селянином

В ковалем

Г козаком

Запитання 2

2.Твору «Захар Беркут» не характерно





варіанти відповідей

А щоб надати твору місцевого колориту, Франко вживає діалектизми



Б твір має передмову

В твір значною мірою має автобіографічний характер

Г автор дає повісті підзаголовок «Образ громадського життя Карпатської Руси в ХШст.»



Запитання 3

3.Перша збірка поета










варіанти відповідей

А «З вершин і низин»

Б «Із днів журби»

В «Зів’яле листя»

Г «Мій Ізмарагд»



Запитання 4

4.Захару Беркуту з однойменної повісті приснився сон, що





















варіанти відповідей

А його син одружився

Б на село напали монголи





В село вкрила саранча


Г на нього впала скеля Сторож



Запитання 5

5. Спокій Тухлі порушений

варіанти відповідей

А появою Тугара Вовка

Б приходом монголів

В загибеллю Максима

Г князем Данилом

Запитання 6

6. У творі є всі художні образи, окрім



варіанти відповідей

А громадське віче

Б дерев’яний різьблений ґанок



В камінь Сторож

Г «сонце, великий пре ясний володар світу»



Запитання 7

7. « Подвійним зрадником» названо у творі









варіанти відповідей

А Максима

Б Бурунду










В Тугара Вовка

Г Чингісхана

Запитання 8

8. Які із слів не належать Максиму










































варіанти відповідей

А «Життя в неволі нічого не варте»



Б «І краще вмерти, ніж так заробляти на вільність»

В «Хто хоч хвилю зазнав неволі , той зазнав гіршого, ніж смерть»



Г «Життя – дорога річ , і за ніякі скарби його не купиш»



Запитання 9

9. Головна думка повісті «Захар Беркут»





варіанти відповідей

А неповторність краси карпатських гір та її жителів

Б поетизація прекрасного в людині,її поривання до гармонії з світом

В сила народу в єдності

Г звеличення мудрості та мужності народних ватажків

Запитання 10

10.Про кого думав Захар Беркут, відмовляючись обміняти сина на звільнення монголів?





варіанти відповідей

А про Максима

Б про Мирославу

В про Тугара Вовка

Г про народ

Запитання 11

11. Установіть відповідність між героями твору та їх репліками


1 «Нащо тут великої сили, де сама природа своїми стінами й скалами спиняє вас»

2 «Твій батько старий чарівник, він знає таке слово, що кожному до

серця трафляє»

3 «Сторож кличе мене до себе.

Чую його голос.»

4 «Змилуйся над нашою молодістю,

над нашою любов’ю»


А Тугар Вовк

Б Захар Беркут

В Бурунда

Г Максим

Д Мирослава



варіанти відповідей

1 г 2 а 3 б 4 д

1 в 2 а 3 б 4 д

1 г 2 б 3 а 4 д

1 д 2 г 3 б 4 в

Запитання 12

12. Установіть відповідність між характеристиками героїв повісті «Захар Беркут» Івана Франка та їх іменами


1 найстаріший чоловік у громаді, мудрий, порядний і відважний її ватажок

2 монгольський командир, що вирізняється силою та жорстокістю, а не воєнною мудрістю

3 ще в битві на Калці він зрадив руських князів і перейшов на бік монголо-татар

4 не старий ще чоловiк, калiка, без руки i ноги, навхрест перекалічений



А Захар Беркут

Б Тугар Вовк

В Бурунда

Г Митько-вояка





варіанти відповідей

1 б 2 в 3 а 4 д

1 а 2 в 3 б 4 г

1 а 2 б 3 в 4 г

1 г 2 в 3 а 4 б

Запитання 13

13. І. Франко навчався в гімназії міста


варіанти відповідей

А Львова

Б Борислава

В Дрогобича

Г Чернівці

Запитання 14

14. Сучасники називали письменника





варіанти відповідей

А великим каменярем

Б Джеджаликом

В найбільшим поетом епохи

Г академією в одній особі



Запитання 15

15. І.Франко похований у










варіанти відповідей

А Львові

Б Києві

В Нагуєвичах




Г Чернівцях



Запитання 16

16. Події в повісті « Захар Беркут» відбуваються в
















варіанти відповідей

А X столітті

Б XII столітті



В XIII столітті



Г XIV столітті

Запитання 17

17. «Хоч і в путах, я все буду вольний чоловік. У мене пута на руках, а в тебе на душі!», -промовляє










варіанти відповідей

А Захар Беркут



Б Тугар Вовк

В Бурунда

Г Максим

Запитання 18

18. Тухольської громади стосуються всі характеристики, окрім






варіанти відповідей

А мешкають в невеличкому селі, яке розташоване поміж двох озер

Б від них віє затишком, традиціями, звичаями, повагою до старших

В учать боронити свою територію від ворога гуртом.

Г справжні патріоти своєї землі

Запитання 19

19. Якої топографічної назви нема у творі






варіанти відповідей

А Тростянець

Б річка Калка

В Запала долина

Г село Тухля

Запитання 20

20. Тухольці розгромили ворогів
















варіанти відповідей

А зробиши нічку вилазку й убивши сонних ворогів

Б затопивши долину

В влаштувавши обвал

Г спаливши село, у якому були монголи



Запитання 21

21. «Умирати зрадником…-се страшно, се мука, се гірше самої смерті,- » вважає










варіанти відповідей

А Тугар Вовк

Б Максим

В Захар Беркут

Г Бурунда

Запитання 22

22. Захару Беркуту притаманні всі характеристики, окрім







варіанти відповідей

А звертається з молитвою до сонця

Б благословляє Максима й Мирославу



В рятує Максима, відрубавши руку Бурунди

Г бачить дивний сон

Запитання 23

23. Установіть відповідність між героєм та його реплікою


1 «..Погинемо без бою, без слави, мов коти, кинені у ставок!»

2 «Раз умирати кождому, але славно умирати – се не кождому лучається»

3 «Коб тільки мені по тих трупах дійти до власті й сили, - обернувся б і я лицем проти них»

4 «Ти дуже хитрий, такий хитрий, що аж самого себе перехитрив! Ти кажеш, що щастя бажаєш, а ти вбив моє щастя»


А Тугар Вовк

Б Максим

В Захар Беркут

Г Бурунда

Д Мирослава




варіанти відповідей

1г 2 д 3 б 4 а

1 г 2 в 3 а 4 д

1 д 2 в 3 а 4 г

1 г 2 д 3 а 4 в

Запитання 24

12. Установіть відповідність між героєм та вибором, що стояв перед ним


1 між рідним батьком та громадськими інтересами


2 між владою і багатством та повагою громадян, любов'ю дочки


3 між зрадою та жахливою смертю


4 врятувати селище чи життя улюбленого сина






А Тугар Вовк


Б Максим


В Захар Беркут


Г Бурунда


Д Мирослава



варіанти відповідей

1 д 2 а 3 б 4 г

1 г 2 в 3 а 4 б

1 д 2 а 3 в 4 б

1 д 2 а 3 б 4 в

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест