Сюжет твору "Мартин Боруля" письменник побудував
Твір "Мартин Боруля І.Карпенка-Карого належить до такого роду, як
Події у творі "Мартин Боруля" відбуваються
За сюжетом "Мартин Боруля" національна українська версія твору
Твір "Мартин Боруля" - зразок
Хто відмовляв Мартина від дворянства..
Як звали дружину Мартина Боруля?
Цитатна характеристика якого героя?
"...Одягнений у сюртук з куцими полами. Рукава з буфами, коло плечей ужчі,. а біля руки ширші. Штани широкі, трубою, коло чобота зовсім узенькі. Жилетка червона, двобортна, без манишки, з мідними пугвицями, шия пов’язана чорним шовковим платком"
Цитатна характеристика якого героя?
«Не приходиться дворянці йти за простого хлібороба, я тепер на такій линії…»
Події у творі "Мартин Боруля" Івана Карпенка-Карого розгортаются у такій послідовності:
Просить благословити дітей до шлюбу
Мартину Борулі відмовили у дворянстві, бо
"Жили ж ми перше без дворянства, і всі були щасливі!.. Нащо ж дворянство нам здалося, коли воно горе приносе?" - так каже про дворянство
Що, крім коней, украли в Омелька в місті
Мартин Боруля відправляє до Сидоровички розпитати "гарненько про всі звичаї і порядки дворянські"
Про кого говорить Мартин Боруля Омелькові: "Роби, що велять! Візьми рядно велике квітчасте та гарненько закрий сіно, щоб панич у реп'яхи не вбрався."
"Столоначальником буду, а потім, може, й секретарем, чин дадуть, женюся на багатій..." - таким бачить своє майбутнє
Хто з персонажів жодного разу не з'являється на сцені
Хто назвав Мартина Борулю "бидлом", а його сина — "телям"
"Виграв чи програв, а грошики дай! ... Живи - не тужи! Все одно що лікар: чи вилічив, чи залічив - плати!" - ця репліка належить
Не розділяють прагнення Мартина добитися дворянського титулу всі персонажі, окрім:
5. Де відбуваються події твору?
16. Боруля наздоганяє Націєвського, щоб
Діти Борулі...
7. Скільки рублів обіцяв дати Мартин Боруля Націєвському, коли він жениться на Марисі?
11. Кого з персонажів твору Івана Карпенка-Карого «Мартин Боруля» сам дає собі таку характеристику: «Я проста дівчина, мужичка, нічого не вмію; я умію жать у полі, громадить, мазать, корів доїть, свиней годувать...»?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома