Провідний мотив балади "Із янголом на плечі" є
Вірш "Чоловічий танець" написаний у формі
Що означає алегоричний образ Лева у вірші "Коли до вас темної ночі"?
Яке твердження правильне?
До «театру корифеїв» НЕ належав...
Справжнє прізвище Івана Карпенка-Карого
Перша назва п'єси І.Карпенка-Карого "Сто тисяч" ?
Тема вірша "Дівчинка" Ігор Павлюка
Укажіть драматичні жанри (відповідей декілька):
Прізвище Герасима Калитки означає...
Не діє безпосередньо в п'єсі персонаж
Яку проблему не розкрито у творі "Сто тисяч":
Події у творі відбуваються
Скільки років Бонавентура (копач) шукає грошей, копаючи землю?
За соціальним станом Герасим Калитка:
Калитці потрібно було багато грошей, щоб купити
Син Герасима хоче одружитися з Мотрею. Мотря - це...
Чому Параска хотіла в невістки тільки Мотрю?
За що Герасим дорікав Климу зранку? Бо той:
Кому з героїв твору належать слова: "Ох, земелько, свята земелько, Божа ти дочечко! Як радісно тебе загрібати докупи, в одні руки... Приобрітав би тебе без ліку..."?
Купити фальшиві гроші Калитці запропонував
Калитка для своєї оборудки з фальшивими грошима залучає
«Товар нравиться — візьміть, не нравиться — не беріть. Ми не нуждаємся в покупателях…» це слова:
«Блажен чоловік, іже скотину милує»,— так висловився Герасим, коли
Провідна риса характеру головного героя п'єси « Сто тисяч» -
Кульмінація твору "Сто тисяч"
За словами Герасима, він обдурив Невідомого,
Герасим залишився живим завдяки
Коли розкрився обман із грошима, Савка висловив думку:
Калитка хотів накласти на себе руки, тому що
За жанром "Сто тисяч" -
Події у творі розгортаються в такій послідовності
"Трудно теперечки жить на світі...Усі торгують, а покупателі только глазами купують, і торговлі нема — один убиток", -слова належать ...
Укажіть, кому належать слова: «Не треба мені ні доброго хліба, ні доброго борщу, бо чим краще спече, а смачніше зварить, тим більше робітники з’їдять…»
Скільки десятин землі мав Г. Калитка:
Один із героїв п’єси постійно повторював фразу: «Опит — велике діло». Це
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома