І.Карпенко-Карий "Сто тисяч", М.Коцюбинський "Дорогою ціною"

Додано: 25 лютого 2021
Предмет: Українська література, 8 клас
Тест виконано: 764 рази
22 запитання
Запитання 1

У кінці твору ми бачимо

варіанти відповідей

усіх героїв разом

сиву Соломію

сивого Остапа

сивого Івана

Запитання 2

Що сталося із Соломією в кінці повісті?

варіанти відповідей

вона повернулася додому

вона втонула

покохала Івана

безслідно зникла

Запитання 3

Чим пожертвувала Соломія, щоб піти з Остапом?

варіанти відповідей

Сукнею

Косою

Грошима

Будинком

Запитання 4

Хто маленькому Остапу розповідав про козаків, про повстання в Умані?

варіанти відповідей

мати

батько

дідусь

Соломія

Запитання 5

Що зробив вовк, невдовзі після того, як Остап покропив його водою?

варіанти відповідей

З'їв Остапа до кісток

Голосно завив

Кинув Остапа у воду

Відніс Остапа у циганський табір зубами за одежу

Запитання 6

У творі М. Коцюбинського " Дорогою ціною" дорогу ціну люди платять за:

варіанти відповідей

щастя; 

 гроші; 

 владу; 

 волю.

Запитання 7

Героїня повісті М. Коцюбинського «Дорогою ціною» Соломія була


варіанти відповідей

 А. законною дружиною Остапа

  

 Б. дівчиною Остапа, яку насильно віддали заміж за панського хурмана

 

В. бідною наймичкою в панському домі, на яку пан накинув оком

 

 Г. далекою родичкою Остапа, що доглядала його дідуся

Запитання 8

Назвіть, кому належать слова: «Дорого заплатив я за волю, гірку ціну дав… Половина мене лежить на дні Дунаю, а друга чекає і не дочекається, коли злучиться з нею…» (за повістю М. Коцюбинського «Дорогою ціною»)


варіанти відповідей

А. Остапові

 Б. Івану 

 В. цигану

Г. авторові твору

Запитання 9

Про кого йдеться в цих рядках: "Був то молодий, безвусий парубок, міцно збудований, у високій сивій кучмі, короткій чугаїнці і з довгим ціпком".

варіанти відповідей

Остап

Москаль

Іван

Соломія

Запитання 10

 Укажіть проблеми, які порушуються у повісті М. Коцюбинського « Дорогою ціною»

( дві правильні відповіді)

варіанти відповідей

А) оспівування хоробрості, прагнення людини до волі  

Б) проблеми української мови

В) непереможна сила кохання, що рухає вчинками, поведінкою, вибором героїв

Г) оспівування боротьби народу

Д) показ згубного впливу грошей

Е) показ ненаситної жадоби до наживи

Запитання 11

Справжнє прізвище І. Карпенка-Карого



варіанти відповідей

Саксаганський

Садовський

Тобілевич

 

Кропивницький

Запитання 12

Син Герасима хоче одружитися з Мотрею. Мотря - це...

 

варіанти відповідей

дочка багатого сусіда

сільська вчителька

наймичка

дочка бідного сусіда

Запитання 13

Купити фальшиві гроші Калитці запропонував


варіанти відповідей

кум Савка

син Роман

Невідомий

Бонавентура

Запитання 14

Калитка для своєї оборудки з фальшивими грошима залучає


варіанти відповідей

копача

Савку

Чобота

Романа

Запитання 15

За якою метою Калитка відряджає кума Савку "у город"?


варіанти відповідей

Купити "свинку і кнурця" в Пузиря

Знайти майстра з виготовлення фальшивих грошей

Розміняти гроші в казначействі

На службу до Божого храму

Запитання 16

Кульмінація твору "Сто тисяч"



варіанти відповідей

Поява в Калитчиній господі Невідомого

Калитку рятує від смерті копач Бонавентура, але Герасим у такому розпачі, що не має бажання жити далі

Зображення Герасима як жадібної і бездушної людини

У мішку, отриманому від Невідомого, замість фальшивих грошей, побачив звичайний папір, намагається накласти на себе руки

Запитання 17

Події у творі розгортаються в такій послідовності

варіанти відповідей

Єврей показує Герасимові зразки фальшивих грошей - залицяння Романа до Мотрі - розповідь Савки про перевірку "фальшивих" грошей - розмова Савки й Герасима про нечисті гроші Жолудя - спроба Герасима накласти на себе руки.

Єврей показує Герасимові зразки фальшивих грошей - залицяння Романа до Мотрі - розмова Савки й Герасима про нечисті гроші Жолудя - розповідь Савки про перевірку "фальшивих" грошей - спроба Герасима накласти на себе руки.

Залицяння Романа до Мотрі - єврей показує Герасимові зразки фальшивих грошей - розмова Савки й Герасима про нечисті гроші Жолудя - розповідь Савки про перевірку "фальшивих" грошей - спроба Герасима накласти на себе руки.

Залицяння Романа до Мотрі - єврей показує Герасимові зразки фальшивих грошей - розповідь Савки про перевірку "фальшивих" грошей - розмова Савки й Герасима про нечисті гроші Жолудя - спроба Герасима накласти на себе руки.

Залицяння Романа до Мотрі - розмова Савки й Герасима про нечисті гроші Жолудя - єврей показує Герасимові зразки фальшивих грошей - розповідь Савки про перевірку "фальшивих" грошей - спроба Герасима накласти на себе руки.

Запитання 18

 У який час відбуваються події твору М. Коцюбинського « Дорогою ціною»

варіанти відповідей

А) 80-х роках 19 століття                           

Б) 30-х роках 19 століття

В) 30-х роках 20 століття                           

Г) 30-х роках 18 століття

Запитання 19

  Нечесність, лицемірство, скупість, бездушність – риси, що характерні для героя твору І. Карпенка –Карого « Сто тисяч»

варіанти відповідей

А) Парасці               

 Б) Калитці             

 В) Савці             

 Г) Парасці і Калитці 

Запитання 20

Кому з героїв п’єси І, Карпенка –Карого належать слова « Ох, земелько, свята земелько-Божа ти дочечко! Як радісно тебе загрібати докупи, в одні руки…Приобрітав би тебе без ліку…»

варіанти відповідей

А) Калитці                

 Б) Савці                

В) Жолудю           

Г) Гершку 

Запитання 21

Твір І. Карпенка-Карого « Сто тисяч» -це

варіанти відповідей

А) комедія                   

Б) трагікомедія             

В) трагедія          

Г) повість

Запитання 22

 Укажіть проблеми, які порушуються у творі І.Карпенка-Карого « Сто тисяч»

( дві правильні відповіді)

варіанти відповідей

А) оспівування хоробрості, прагнення людини до волі

Б) показ згубного впливу грошей

В) непереможна сила кохання, що рухає вчинками, поведінкою, вибором героїв

Г) оспівування боротьби народу

Д) проблеми часу і вічності

Е) бездуховності людини, засліпленої прагненням до наживи

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест