«Наталка Полтавка» починається піснею
А «Всякому городу нрав і права»
Б «Віють вітри, віють буйні ...»
В «Сонце низенько»
Г «Ой під вишнею, під черешнею»
Д «Гомін, гомін по діброві»
Автор опери «Наталка Полтавка» за однойменною п’єсою Котляревського
А Мирослав Скорик
Б Артемій Ведель
В Микола Лисенко
Г Левко Ревуцький
Д Кирило Стеценко
Прислів’я «Лучче живий хорунжий, як мертвий сотник», «Вже куди не кинь, то клин», «Удар лихом об землю» — уживає персонаж п’єси «Наталка Полтавка»
А Виборний
Б Наталка
В Терпилиха
Г возний
Д Петро
Кульмінація п'єси «Наталка Полтавка» розкривається в епізоді
А умовляння виборним Терпилихи, щоб видала Наталку за возного
Б Наталка подає рушники возному
В мати благословляє Наталку і Петра
Г Петро віддає зароблені гроші Наталці
Д повернення Петра і розмова його з Миколою
Укажіть жанр твору «Наталка Полтавка» Івана Котляревського, визначений автором
А мелодрама
Б драма
В комедія
Г оперета
Д опера
Хто написав музику до твору «Наталка Полтавка»?
А М. Лисенко
Б М. Леонтович
В П. Чайковський
Г С. Рахманінов
Д О.Бородін
Уперше була поставлена «Наталка Полтавка» на сцені театру в
А Харкові
Б Немирові
В Львові
Г Києві
Д Полтаві
«Хитрий, як лисиця, і на всі сторони мотається, де не посій, там і уродиться, і уже де чорт не зможе, то пошли його – зараз докаже» - сказано про
А Миколу
Б Петра
В возного
Г виборного
Д Терпила
Установіть відповідність між елементами композиції та сюжетними частинами «Наталка Полтавки» І.Котляревського
1 експозиція
2 зав 'язка
3 розвиток дії
4 розв’язка
А намір возного одружитися з Наталкою і бажання виборного Макогоненка прислужитися в цьому
Б виборний умовляє Терпилиху, щоб видала Наталку за возного
В благословення матір’ю Наталки і Петра
Г зустріч Миколи й Петра
Д знайомство з Наталкою та її родиною, виборним, возним
Установіть відповідність між героями твору та цитатами 1 виборний
2 возний
3 Микола
4 Петро
А «Все, здається, близило мене до щастя: но як на те, треба ж опізнитись одним днем, щоб горювати во всю жизнь!»
Б «…театр існує тільки для того, щоб «гроші видурювати»
В «Брехати і обманювати других - од Бога гріх, а о людей сором»
Г «Ай, Наталка! Ай, Полтавка! От дівка, що й на краю пропасті не тільки не здригнулась, а й другого піддержує»
Д «Ти умієш увернутись – теє-то як його – хитро, мудро, недорогим коштом; коли ж що, то можна і брехнути для обману»
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома