За жанром твір І. Нечуя-Левицького "Кайдашева сім'я"
На чому І.Нечуй-Левицький зосереджує основну увагу у творі "Кайдашева сім'я"
У творі "Кайдашева сім'я" порушено всі названі проблеми, ОКРІМ
Основну проблему твору "Кайдашева сім'я" ілюструє приказка
Тема повісті «Кайдашева сім’я»:
Найважливіші з порушених проблем у творі такі:
П. Мирний започаткував жанр української прози:
"Пропащою силою" є
"Моя хата скраю” – життєвий принцип, який сповідує герой
Яка з сюжетних ліній у романі "Хіба ревуть воли, як ясла повні?" є основною?
Хто з персонажів твору Панаса Мирного «Хіба ревуть воли, як ясла повні?», дізнавшись про страшний злочин Чіпки, іде до волості, щоб заявити на нього?
Вкажіть справжнє прізвище Панаса Мирного:
Про Чіпку Варениченка сказано в уривку:
У творі "Хіба ревуть воли, як ясла повні?" НЕ порушено проблему
За стилем роман «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» може бути віднесений до:
Продовж речення
Якщо класицизм — це «література ідей», романтизм —
«література образів», то реалізм - це...
Заповни пропуск
Реалізм як мистецький напрям сформувався на початку ______
століття.
Що відбувалося в громадському житті той, час, коли виник реалізм?
Укажіть, кого з персонажів роману «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» названо «польовою царівною»:
Який із цих епізодів є кульмінацією роману Панаса Мирного «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»?
Нечуй- Левицький - це псевдонім...
Усі твердження про "Кайдашеву сім'ю" правильні, ОКРІМ
Ким за професією був Омелько Кайдаш?
Рідне село Чіпки має назву:
У творі "Кайдашева сім'я" порушено всі названі проблеми, ОКРІМ
Прототипом персонажу Чіпки є
Що послугувало поштовхом до злодійського життя Чіпки?
Як діти ставились до Чіпки?
Хто вибиває око Кайдашисі?
Хто це говорив: " Скинь її з драбини додолу, нехай собі голову скрутить, щоб знала, як лазити на наше горище"
Окремі частини роману "Хіба ревуть воли, як ясла повні?" написав
Використовуючи засоби комічного в творі "Кайдашева сім’я", І. Нечуй Левицький ставив за мету:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома