Загальна інформація до тесту у формі структурного плану (нижче)
1.Існуючі критерії оцінювання володіння ІМ за системою CEFR – Загальноєвропейських Рекомендацій З Мовної Освіти – згідно основних рівнів:
А- А1, А2 (початковий)
В- В1, В2 (середній)
С - С1 (просунутий/ умовно вільний), С2 (професійний)
2.Загальний опис можливостей рівня В-1:
- самостійна організація і подальше проведення подорожей до країни виучуванної мови (бронювання житла, розвязання комунікаційних ситуацій на кордоні та участь у всіх актах побутового спілкування в іншомовній країні тощо)
-автономне отримання професійної або будь-якої іншої інформації іноземною мовою з інтернет та розмовних джерел
-здатність до фахової комунікації офлайн чи онлайн
-можливість вступу до іноземних навчальних закладів та здатність до процесу навчання на загальній для всіх студентів основі
3.Вимоги щодо МОВНОГО аспекту рівня В-1:
письмо, грамматика: розуміння природи англійських часів та віддієслівних форм, всіх базових розмовних структур, основних способів дієслова тощо
читання: комфортне сприйняття тексту будь-якої складності завдяки розумінню основного змісту без словника
аудіювання: вміння розуміти основний зміст інформації, що доноситься носієм мови, не зважаючи на британський чи американський акцент
говоріння: вільне спілкування у всіх сферах життя, включаючи побутові теми (монологічний, діалогічний формати)
4. Які оцінки потрібно отримати за кордоном, щоб підтвердити рівень В-1:
А-2 Key
140-150, grade A
B1 Preminary
140-159, grade B/C
B2 First
140-159
IELTS
від 3,5 до 5,5 балів
TOEFL
42-71
1 Поставте дієслова, що стоять у дужках, у потрібну часову форму:
I never (to taste) pancakes with caviar.
2 Choose from one of the endings to create a verb that completes the sentence.
He told her that he (SYMPATHY) .......... with her problem but couldn't do anything to help.
3. Поставте дієслово, що стоїть у перших дужках, у потрібну часову форму:
When the delegation (to arrive) in Kharkiv? It (to arrive) yesterday.
4. Choose from one of the endings to create a verb that completes the sentence: My belt feels a bit tight after that huge lunch. I think I'll have to (LOOSE) .......... it a little.
5 . Поставте дієслово, що стоїть у дужках, у потрібну часову форму:
Look, I not (to see) this student at the lecture yet.
6. Choose from one of the endings to create a verb that completes the sentence:
She was severely (WEAK) .......... by the long illness she had.
7. Поставте дієслово, що стоїть у перших дужках, у потрібну часову форму:
I (to have) no news from him since he (to leave) home.
8. Choose from one of the endings to create a verb that completes the sentence:
There are many different ways to (CLASS) .......... areas of English Grammar.
9. Поставте дієслово, що стоїть у перших дужках, у потрібну часову форму:
You (to read) this article yet? — No, I only just (to begin) it.
10. Choose from one of the endings to create a verb that completes the sentence:
If you're really sorry for what you said you won't mind (APOLOGY)..........
11. Mark the correct variant:
If I came to college tomorrow, I...bring you the book.
12. Fill in: “Had I taken a distant lesson yesterday, I should …translated this text”.
13. Choose from one of the endings to create a verb that completes the sentence:
The pain in his back (LESS...+ed) .......... as soon as he took the medication.
14. So, what you up__________ ?
15.For some reason he set me _________.
16 16 I’m ___________ at you, are you deaf?
17 I assume, it’s time to scroll ____________ my Instagram feed.
18 Nowadays, everything is very much________ for grabs.
19 Hey, what are you _______ ?
20 I wish I __________ a movie star.
21 Though he walked fast___________, he was soon left behind.
22 Apart__________
23_____concerns; regarding______
24 They will never agree ______ such conditions.
24As ___________above
26 This climate does not agree _____ me.
27 Please, ___________ up my proposal!
28 The play was a complete ___________.
29 I suggest that you _________ it right now.
30 In November fall vibes are still _________ .
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома