1. Справжнє прізвище І.Нечуя-Левицького
2. Іван Франко назвав повість "Кайдашева сім`я" І.Нечуя-Левицького
3. "...Се великий артист зору, се колосальне всеобіймаюче око України",- так сказав про Нечуя-Левицького
4. Події у творі "Кайдашева сім'я" відбуваються в
5. Прототипом сім'ї Кайдашів є родина
6.Тема твору
7. У творі " Кайдашева сім'я" йдеться про
8. Перша колотнеча між Мотрею й Кайдашихою сталась через
9. Яка характеристика не відповідає образу Кайдашихи.
10. „Серце з перцем” у героїні твору „Кайдашева сім’я”
11. Про що подумала М.Кайдашиха, коли побачила вперше Мелашку
12. На який день по смерті батька Кайдашенки почали ділити землю
13. З якого приводу Карпо сказав слова: „Хіба в мене жіночий розум, щоб я жінок слухав?”
14. Серед героїв «Кайдашевої сім’ї» облесливість, фальшива манірність, надмірна повага до панів властиві
15. Серед героїв «Кайдашевої сім’ї» ніжною, поетичною вдачею відзначається
16. Повість „Кайдашева сім’я”має таку розв’язку:
17. Напруженого розвитку дії у повісті „Кайдашева сім’я” І. Нечуй-Левицький досягає:
18. Іван Нечуй-Левицький сформував такі принципи нової української літератури:
19. Творчості Івана Нечуя-Левицького притаманні риси таких літературних напрямків:
20. Негативними рисами характеру Кайдашихи є:
21. Головними рисами характеру Мотрі є:
22. Головними рисами характеру Мелашки є:
23. Характеристиці Карпа відповідають такі рядки:
24. Характеристиці Лавріна відповідають такі рядки:
25. Характеристиці Кайдашихи відповідають такі рядки:
26. Позначте, у якій послідовності розгортаються події у творі "Кайдашева сім'я"
27. Укажіть, який жанр української прози започаткував І. Нечуй- Левицький:
28. Мотря вперше заплакала у невістках
29. Маруся Кайдашиха пустила Мелашку до родини і дала на гостинець
30. Основною вадою характеру старого Кайдаша було те, що він
31. Композиційною особливістю повісті "Кайдашева сім*я" є використання
32. У творі використано всі топографічні назви,ОКРІМ
22. Твору "Кайдашева сім*я" стосуються всі висловлювання,ОКРІМ
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома