І.С.Нечуй-Левицький, Панас Мирний

Додано: 9 жовтня 2019
Предмет: Українська література, 10 клас
Тест виконано: 1167 разів
12 запитань
Запитання 1

Про кого Панас Мирний пише: "...Зварить їстки, догляне, й нагодує, й спати положить, котка заспіває..."?

варіанти відповідей

про Мотрю

про Оришку

про Христю

про Галю

Запитання 2

Про кого Панас Мирний каже: "своя сорочка ближче до тіла"?

варіанти відповідей

про Максима Ґудзя

про Івана Вареника

про Чіпку Варениченка

про Грицька Чупруненка

Запитання 3

"Будинок з багатьма прибудовами і надбудовами" - цю характеристику роману "Хіба ревуть воли, як ясла повні?" дано за

варіанти відповідей

широку тематику

складну композицію

багатосюжетність

жанрові особливості

Запитання 4

Події в романі "Хіба ревуть воли..." розвиваються в такій послідовності:

варіанти відповідей

Максим Ґудзь у москалях - смерть баби Оришки - одруження Чіпки з Галею - арешт Чіпки й дорога на Сибір

смерть баби Оришки - Максим Ґудзь у москалях - одруження Чіпки з Галею - арешт Чіпки й дорога на Сибір

одруження Чіпки з Галею - Максим Ґудзь у москалях - смерть баби Оришки - арешт Чіпки й дорога на Сибір

Максим Ґудзь у москалях - одруження Чіпки з Галею - смерть баби Оришки - арешт Чіпки й дорога на Сибір

Запитання 5

"Пуста городина, лихий тин, криві ворота, необмазана хата з побитими вікнами, — неприязно кинулись у вічі й образили Грицькову хазяйливу натуру... Він з докором і разом з жалем дивився на Чіпчине добро...

— Господи, боже! доживеться ж чоловік от до сього?! А все — своя воля..."

У виділених в уривку словах ідеться про

варіанти відповідей

волю після скасування кріпосного права

причину деградації Чіпки, його слабку силу волі

звільнення Чіпки на волю після перебування в чорній

наслідки залежності кріпаків і волі козаків

Запитання 6

Кого описано в уривку: "Високого зросту, бравий, широкоплечий, як з заліза збитий, а до того ще меткий, як заєць, співун-реготун... Хороший з лиця — повновидий, рум'янець на всю щоку, з чорними, веселими очима, з чорним лискучим усом, — він був перший красень на селі..."?

варіанти відповідей

Василя Семеновича Польського

Ничипіра Варениченка

Максима Ґудзя

Тимофія Лушню

Запитання 7

Хто з героїв "Кайдашевої сім'ї" каже: "Це нечиста сила мене давила... Двадцять пасок з‘їла в Києві, а за двадцять першою такий гріх трапився. Послинив нечистий усе лице, й губи, й щоки"?

варіанти відповідей

Мотря

Маруся

Мелашка

баба Палажка

Запитання 8

Зав'язкою повісті І.С. Нечуя Левицького "Кайдашева сім'я" є

варіанти відповідей

сватання й одруження Карпа з Мотрею

лікування Омелька Кайдаша бабою Палажкою

розмова Карпа і Лавріна про дівчат

сварки через поділ батьківської спадщини

Запитання 9

У творі "Кайдашева сім'я" НЕ порушено проблеми:

варіанти відповідей

кохання і стосунків у сім'ї

митця і суспільства

батьків і дітей

народної моралі

Запитання 10

Особливістю прози І.С Нечуя-Левицього є

варіанти відповідей

імпресіоністські погляди на світ

екзистенційні мотиви

реалістичне зображення дійсності

авангардні тенденції

Запитання 11

Установіть послідовність розгортання подій у повісті «Кайдашева сім’я» І. Нечуя-Левицького:

1 епізод А Кайдаші їдуть на оглядини Мелашки;

2 епізод Б Мелашка тікає до Києва;

3 епізод В Карпо повінчався з Мотрею;

4 епізод Г Карпо та Лаврін переміряють город;

5 епізод Д поховали Кайдаша з великою почестю.

варіанти відповідей

1 епізод - В

2 епізод - Г

3 епізод - А

4 епізод - Д

5 епізод - Б

1 епізод - В

2 епізод - А

3 епізод - Д

4 епізод - Б

5 епізод - Г

1 епізод - А

2 епізод - В

3 епізод - Б

4 епізод - Д

5 епізод - Г

1 епізод - В

2 епізод - А

3 епізод - Б

4 епізод - Д

5 епізод - Г

Запитання 12

Темою повісті «Кайдашева сім’я» є зображення

варіанти відповідей

сімейного селянського побуту до закріпачення українських земель

життя українського села в пореформену добу на прикладі однієї родини

життя селянської родини як зразка сім’ї з патріархальним устроєм

родинних перипетій в українському селі в добу кріпацтва

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест