І тур Всеукраїнської олімпіади з трудового навчання

Додано: 16 жовтня 2020
Предмет: Трудове навчання, 9 клас
Тест виконано: 1265 разів
8 запитань
Запитання 1

Доповніть визначення. «Перетворення матеріалів у вироби за заздалегідь

визначеною послідовністю та задля інтересів людини – це...»

варіанти відповідей

конструювання

моделювання

технологія виготовлення 

проектування

Запитання 2

 Який показник якості виробу характеризує його зручність у використанні?


варіанти відповідей

функціональність;  

ергономічність;                                                              

технологічність;

екологічність

Запитання 3

У якому напрямку треба обертати махове колесо, працюючи на побутовій швейній машинці?

варіанти відповідей

від себе;                                                              

на себе;

від виду виконання роботи

напряму оберту не має значення.


Запитання 4

 Як називається шаблон деталі, виготовлений із цупкого матеріалу за задани ми розмірами та конфігурацією для виконання кривих ліній?

варіанти відповідей

кресленик

лекало

викрійка

шаблон

Запитання 5

 Виберіть правильне визначення. «Неткані матеріали – це...» 

варіанти відповідей

текстильні  матеріали, виготовлені за

 допомогою скручування окремих

текстильних волокон;

текстильні матеріали, виготовлені

без застосування методів ткацтва;

текстильні матеріали, виготовлені

в процесі ткацтва;

текстильні матеріали, виготовлені в

процесі в’язання

Запитання 6

ОБЕРІТЬ відповідність між поняттями швейного матеріалознавства та їхніми

  тлумаченнями:

А- текстильні волокна – це...

Б - нитки основи – це...

В- нитки піткання – це...

Г- пруг – це...


1- нитки, розташовані вздовж тканини;

2- тонкі пружні ворсинки обмеженої довжини;

3- край тканини, що не обсипається;

4- нитки, розташовані впоперек тканини

 

варіанти відповідей

А-3; Б-1; В-4; Г-2;

А-2; Б-1; В-4; Г-3;

А-2; Б-3; В-4; Г-1;

А-1; Б-2; В-4; Г-3;

Запитання 7

Установіть відповідність між величинами припусків на шви та зрізами деталей

спідниці.


1- по лінії талії;

2- по лінії низу прямої спідниці;

3 - по лінії бокового зрізу;

4 - по лінії низу розширених до низу спідниць

 

А- 1,5–2,5 см;

Б -2–3 см;

В - 1 см;

Г - 3–5 см;

варіанти відповідей

А-3 ; Б-2 ; В-1 ; Г-4 ;

А-2 ; Б- 1; В- 3; Г-4 ;

А- 3; Б- 2; В-1 ; Г-4 ;

А- 4; Б- 3; В-2 ; Г-1 ;

Запитання 8

 Установіть відповідні між малюнками та мотивами вишивки

1-    Антропоморфний;

2-    Геометричний;

3-    Рослиний;

4-    Зооморфний.

варіанти відповідей

А-2 ; Б-1 ; В-3 ; Г-4 ;

А-2 ; Б-1 ; В-4 ; Г-3 ;

А-1 ; Б-2 ; В- 4; Г-3 ;

А-3 ; Б-1 ; В-4 ; Г- 2.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест