До державних органів Спарти не належали
Афінський рід поділявся на 3 розряди повнолітніх чоловіків
Афінська держава поділялася на
Військовий вождь, верховний суддя і жрець в період гомерівської Греції, влада якого перетворюється з виборної на спадкову
Серед перелічених категорій населення гомерівської Греції визначте ремісників:
Відповідно реформ Тезея в Афінах був створений орган, що складався з 9 чоловік і замінив собою базилевса та називався
Визначте головну причину проведення реформ Солона
Представники якого зі створених Солоном в Афінах розрядів громадян мали виключне право обиратися на посади архонтів?
Орган влади що здійснював контроль за діяльністю інших органів влади, мав право «veto» на рішення народних зборів, був вищою судовою інстанцією
Кому з перелічених державних діячів приписують перші спроби кодифікації афінського права?
Визначте форму укладання шлюбу в Стародавніх Афінах:
Якого з наведених способів покарання не було у праві Стародавніх Афін?
Як називали нащадків підкореного римлянами населення та переселенців, неповноправних людей, які однак були зобов’язані служити у війську, у Стародавньому Римі?
Як називали особисто вільних, але обмежених у правах і залежних майном від свого патрона (отримували земельний наділ), у Стародавньому Римі "царського" періоду?
Хто з перелічених правителів у VI ст. до н.е. провів комплекс реформ у Стародавньому Римі?
Визначте категорію найбідніших громадян Стародавнього Риму, які згідно реформ Сервія Тулія не відносилися до розрядів і виставляли одну центурію:
Кого у Римі називали колоном
Хто займався розподілом громадян за класами, стежив за моральністю, обирався на 5ть років
Визначте категорію населення Давньоримської республіки, котрі формально ставали римськими громадянами з обмеженими правами – не могли служити у війську, обиратися на посади, голосували лише по трибутних коміціях:
Завершіть речення: "Складна процедура набуття права власності у римському праві, яка передбачала присутність п’яти свідків і ваговика, а також виконання певного обряду, називалася … ":
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома