Який клапан серця найчастiше вражається при iнфекцiйному ендокардитi?
Найбiльш частою причиною смертi при iнфекцiйному ендокардитi на I стадiї є:
Яка iз перерахованих вроджених вад найчастiше супроводжується розвитком iнфекцiйного ендокардиту?
Яка ознака iнфекцiйного ендокардиту є найбiльш стiйкою?
Назвіть найбільш частий збудник інфекційного ендокардиту у наркоманів
Найбiльш частим етiологiчним фактором при iнфекцiйному ендокардитi на фонi вади серця є:
Ендокардит Лiбмана-Сакса це:
Антибiотиком вибору при лiкуваннi помiрно резистентного стрептококового ендокардиту слiд вважати:
Яке з перерахованих захворювань є найчастішою причиною недостатності мітрального клапана?
Доцільним є проведення антибіотикопрофілактики у хворого з:
У лікуванні інфекційного ендокардиту стафілококової етіології користь якого антибіотика не доведена?
Вилікуваним від інфекційного ендокардиту (у момент відміни антибіотиків) є клінічний стан з відсутньою клінікою, нормальними аналізами крові, враховуючи посіви на стерильність в період:
Основним етiологiчним фактором гострої ревматичної лихоманки являється:
Успадкування яких антигенiв системи HLA сприяє розвитку гострої ревматичної лихоманки?
Генетично детермiнована перехресна реактивнiсть сприяє розвитку гострої ревматичної лихоманки при наявностi її мiж:
Який вiдсоток осiб, що перенесли гостру стрептококову iнфекцiю, хворiє гострою ревматичною лихоманкою?
Основними варiантами перебiгу ревматизму (класифiкацiя 2001р.) є наступнi:
Особи якої статi найчастiше страждають на гостру ревматичну лихоманку?
Якi ступенi активностi запального процесу видiляють при гострій ревматичній лихоманці?
Якi ферменти стрептококу А мають кардiотоксичний ефект?
Яка ступiнь активностi процесу є характерною для латентного перебiгу ревтизму?
Яка ступiнь активностi процесу є характерною для затяжного перебiгу ревматизму?
Характернi лабораторнi ознаки (фiбриноген, С - реактивний бiлок) ревматичного процесу I ст. активностi:
Вкажiть великi дiагностичнi критерiї гострої ревматичної лихоманки?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома