ІІ семестр інформатика 6 клас сімейне навчання

Додано: 27 квітня 2023
Предмет: Інформатика, 6 клас
Тест виконано: 135 разів
12 запитань
Запитання 1

Проаналізуйте зображення та визначте, що станеться з м’ячем відповідно встановлених анімацій.

варіанти відповідей

М’яч з’явиться відразу з початок демонстрації. Після повної появи перемістить у потрібному напрямку та буде виділятись. Після натискання користувачем 1 раз ЛКМ м’яч здійснить оберт та після оберту зникне.

М’яч з’явиться після натискання користувачем 1 раз ЛКМ. Після повної появи перемістить у потрібному напрямку та буде виділятись. Після натискання користувачем 1 раз ЛКМ м’яч здійснить оберт та після оберту зникне.

М’яч з’явиться відразу з початок демонстрації. Після повної появи перемістить у потрібному напрямку та буде виділятись. По закінченню виділення м’яч здійснить оберт та після оберту зникне.

М’яч з’явиться після натискання користувачем 1 раз ЛКМ. Після повної появи перемістить у потрібному напрямку та буде виділятись. Після натискання користувачем 1 раз ЛКМ м’яч здійснить оберт та натиснувши ще раз 1 раз ЛКМ зникне.

Запитання 2

Вкажіть основні принципи дизайну:

варіанти відповідей

композиція


колористика


ергономіка


ареографія


Запитання 3

Створення презентації

варіанти відповідей

процес художньо-технічного проектування виробів або їхніх комплексів


процес технічного проектування виробів або їхніх комплексів


процес об’єктно-технічного проектування виробів або їхніх комплексів


людина котра створює макети презентацій


Запитання 4

З точки зору інформатики об’єктом вважається:

варіанти відповідей

частина навколишнього світу


метелика, травичка, бабка


частина навколишнього світу або подія


жива частина навколишнього світу


Запитання 5

Підзадача або блок в програмуванні (англ. block) - це

варіанти відповідей

складова частина програми, яка являє собою сукупність інструкцій, які утворюють сферу дії об’єктів

набір інструкцій у вигляді слів, цифр, кодів, схем, символів чи у будь-якому іншому вигляді, виражених у формі, придатній для зчитування (комп'ютером), які приводять його у дію для досягнення певної мети або результату

складова частина програми, яка являє собою сукупність інструкцій, які утворюють сферу дії об’єктів

набір інструкцій у вигляді слів, цифр, кодів, схем, символів чи у будь-якому іншому вигляді, виражених у формі, придатній для зчитування (комп'ютером), які приводять його у дію для досягнення певної мети або результату

це послідовність точно визначених дій, що однозначно призводять до вирішення поставленого завдання

обмежений набір дій, що вміє виконувати даний виконавець

Запитання 6

Для чого використовують підзадачі?

варіанти відповідей

спрощення створення складного проекту

розділення завдань (під проектів) між окремими учасниками команди

ускладнення створення простого проекту

об’єднання під проектів для роботи одному учаснику проекту

Запитання 7

Який вид опису підзадач продемонстровано на схемі? 

варіанти відповідей

розгалужений

лінійний

циклічний

Запитання 8

Який вид опису підзадач продемонстровано на схемі? 

варіанти відповідей

лінійний

розгалужений

циклічний

Запитання 9

Яким із кольорів визначаються підзадачі в середовищі Scratch?

варіанти відповідей

помаранчевим

зеленим

фіолетовим

рожевим

Запитання 10

Який вид опису підзадач продемонстровано на схемі? 

варіанти відповідей

лінійний

розгалужений

циклічний

Запитання 11

Подія - це

варіанти відповідей

зміна властивостей об'єкта, взаємодія між об'єктами, утворення нового об'єкта або знищення існуючого об'єкта


взаємодія між об'єктами, утворення нового об'єкта або знищення існуючого об'єкта


зміна властивостей об'єкта, утворення нового об'єкта або знищення існуючого об'єкта


зміна властивостей об'єкта, взаємодія між об'єктами чи знищення існуючого об'єкта


Запитання 12

Вкажіть правильний опис продемонстрованих команд: 

варіанти відповідей

якщо буде натиснуто стрілку ліворуч спрайт переміститься на 10 кроків та змінить наступний крок. У разі дотику до спрайта «Кіт» промовить «Привіт! Я пес - Барбос!» впродовж 2 секунд

якщо буде натиснуто стрілку праворуч спрайт переміститься на 10 кроків та змінить наступний крок. У разі дотику до спрайта «Кіт» промовить «Привіт! Я пес - Барбос!» впродовж 2 секунд

якщо буде натиснуто стрілку праворуч спрайт переміститься на 2 кроки та змінить наступний крок. У разі дотику до спрайта «Кіт» промовить «Привіт! Я пес - Барбос!» впродовж 10 секунд

якщо буде натиснуто стрілку ліворуч спрайт переміститься на 2 кроки та змінить наступний крок. У разі дотику до спрайта «Кіт» промовить «Привіт! Я пес - Барбос!» впродовж 10 секунд

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест