Іменник

Додано: 8 липня 2022
Предмет: Українська мова, 6 клас
Копія з тесту: Іменник
Тест виконано: 67 разів
22 запитання
Запитання 1

Обери рядок, у якому всі слова - іменники.

варіанти відповідей

рибка, дерево, сміятися

школа, сумка, олівець

собака, папуга, бігати

зошит, червоний, смачний

Запитання 2

Вибери рядок, у якому записані іменники, що називають один предмет

варіанти відповідей

стіл, ножиці, подарунок

школа, олівці, парти

ялинка, шишка, книжка

стілець, ручки, зошити

Запитання 3

Позначте рядок, у якому всі іменники мають форми однини і множини:

А

дзеркало, колосся, дерево, космос

Б

круча, мати, острів, програма

В

слово, річка, листя, селище

Г

ім’я, село, коріння, озеро

Д

будинок, мýзика, далина, дорога

варіанти відповідей

А

Б

В

Г

Д

Запитання 4

Правильно узгоджено прикметник з іменником

А

широка степ

Б

нестерпна біль

В

оптова продаж

Г

далека путь

варіанти відповідей

А

Б

В

Г

Запитання 5

Іменником є виділене слово в реченні

А

Яке добре гостювання було завжди в бабусі!

Б

З усіх іспитів він отримав «добре».

В

Мені давно не було так добре й затишно.

Г

У нього було добре, щире серце.

варіанти відповідей

А

Б

В

Г

Запитання 6

Дотримано норми узгодження прикметника з іменником у рядку

А

рожеве фламінго

Б

прудке кенгуру

В

учена ступінь

Г

високий насип

варіанти відповідей

А

Б

В

Г

Запитання 7

Дотримано норми узгодження прикметника з іменником у рядку

А

нестерпна мігрень

Б

якісна шампунь

В

тривала нежить

Г

осіння розпродаж

варіанти відповідей

А

Б

В

Г

Запитання 8

Порушено норму узгодження прикметника з іменником у рядку

А

щаслива путь

Б

струнка фрау

В

учена ступінь

Г

смачна івасі

варіанти відповідей

А

Б

В

Г

Запитання 9

НЕПРАВИЛЬНО узгоджено прикметник з іменником у рядку

А

дорожній насип

Б

небезпечний кір

В

прозорий тюль

Г

запашний ваніль

варіанти відповідей

А

Б

В

Г

Запитання 10

Укажіть правильний варіант послідовного заповнення пропусків.

Слухай-но, __________, чи не міг би ти купити мені __________ гуаш?

А

Остап, червоний

Б

Остапе, червону

В

Остап, червоне

Г

Остапе, червоний

Д

Остапу, червону

варіанти відповідей

А

Б

В

Г

Д

Запитання 11

Дуже прошу вас, __________, ставте __________ підпис.

А

Петро Миколайович, розбірливий

Б

Петру Миколайович, розбірливу

В

Петре Миколайович, розбірливий

Г

Петру Миколайовичу, розбірливу

Д

Петре Миколайовичу, розбірливий

варіанти відповідей

А

Б

В

Г

Д

Запитання 12

Закінчення -е (-є) у формі кличного відмінка мають усі іменники в рядку

А

друг, Григорій, пісня, Київ

Б

земля, Зоя, директор, подруга

В

художниця, козак, Степан, мрія

Г

Надія, школяр, добродій, Віктор

Д

хлопець, Іван, площа, товариш

варіанти відповідей

А

Б

В

Г

Д

Запитання 13

Подвоєння приголосних відбувається у формі Ор. в. однини всіх слів рядка

А

верф, паралель, подорож, мазь

Б

пам’ять, сіль, велич, лазур

В

вуаль, буденність, суміш, папороть

Г

кров, заметіль, емаль, світлотінь

Д

магістраль, ціль, мігрень, пастель

варіанти відповідей

А

Б

В

Г

Д

Запитання 14

Подовження приголосного відбувається у формі орудного відмінка іменника

А

нежить

Б

гордість

В

кошеня

Г

подорож

Д

праматір

варіанти відповідей

А

Б

В

Г

Д

Запитання 15

Прочитайте текст і виконайте завдання

(1) Минали дні, а дощів, так довго очікуваних, не/було. (2) Не/лише сонце, але й усе небо палало, дихало спекою. (3) Степи поступово втрачали свої яскраві барви, свою весняну […] свіжість. (4) Повітря було наскрізь сухе, не/випадала навіть роса на світанку. (5) Із-за обрію тихо виткнувся ріжечок ледве помітної, синьої хмари, що не/забаром уже закрив собою величезний сектор неба.

У знахідному відмінку в тексті вжито іменник

А

дні

Б

степи

В

барви

Г

хмари

варіанти відповідей

А

Б

В

Г

Запитання 16

Неправильно утворено форму кличного відмінка іменника у варіанті

А

Високоповажна пані Соломіє!

Б

Вельмишановний пане Андріє!

В

Дорогенька бабусю Ганно!

Г

Шановний пане полковнику!

Д

Милий мій синку Максиме!

варіанти відповідей

А

Б

В

Г

Д

Запитання 17

Помилку у відмінюванні іменників допущено в рядку

А

вдячність Ірині Савченко

Б

концерт Олега Білоноженко

В

офіс Марини Козачук

Г

практикум Івана Ющука

Д

роман Олександра Дюма

варіанти відповідей

А

Б

В

Г

Д

Запитання 18

Прочитайте речення.

Демонстрація … нової колекції … відбудеться через …Граматично правильним є варіант послідовного заповнення пропусків

А

пальт, Віктора Ткаченка, півтора місяця

Б

пальто, Віктора Ткаченка, півтора місяця

В

пальт, Віктора Ткаченко, півтора місяця

Г

пальт, Віктора Ткаченка, півтора місяці

Д

пальт, Віктора Ткаченка, півтори місяця

варіанти відповідей

А

Б

В

Г

Д

Запитання 19

Прочитайте діалог

 (цифри позначають номери реплік).

– (1) Вітаю, Миколо! Сто років тебе не бачив. Як справи, молодий чоловіче?

– (2) Доброго ранку, Валеріє Семеновичу, дякую, нівроку, а Ви як почуваєтеся?

– (3) Непогано, друже, непогано, братику, ось тільки спину щось знову прихопило!

– (4) Поберегли б Ви себе, пане професоре, ще стільки справ попереду, не хворійте!

– (5) Гаразд. А тобі, добродію Гринчишин, зичу успішного захисту дипломної!

НЕПРАВИЛЬНО утворено форму кличного відмінка в репліці



варіанти відповідей

1

2

3

4

5

Запитання 20

Вкажіть рядок в якому всі слова-власні назви

варіанти відповідей

Поет, А.Костецький, метелик, пшениця, учитель

Корова Веселка, кіт Димок, бабуся, озеро

Кіровоград, Карпати, Сергій, Леся Українка

Джміль, Дніпро, риба

Запитання 21

Позначте рядок, у якому всі іменники мають форми однини і множини:

А

дзеркало, колосся, дерево, космос

Б

круча, мати, острова, програми


В

слово, річка, листя, селище

Г

ім’я, село, коріння, озеро

Д

будинок, мýзика, далина, дорога

варіанти відповідей

А

Б

В

Г

Д

Запитання 22

Позначте рядок, у якому всі іменники мають форми однини і множини:

А

дзеркало, колосся, дерево, космос

Б

круча, мати, острова,програми

В

слово, річка, листя, селище

Г

ім’я, село, коріння, озеро

Д

будинок, мýзика, далина, дорога

варіанти відповідей

А

Б

В

Г

Д

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест