Неправильно визначено синтасичну роль іменників. ( цифра позначає попереднє слово)
Цілую всі ліси(1). Спасибі скрипалю(2).
Він добре вам зіграв колись мою присутність(3).
Я дерево(4), я сніг(5), я все, що я люблю.
І, може, це і є моя найвища сутність(6)( Л. Костенко).
Правильно визначено синтаксичну роль іменників (цифра позначає попереднє слово)
Над шляхом(1), при долині(2), біля старого граба(3),
де біла-біла хатка(4) стоїть на самоті,
живе там дід та баба, і курочка(5) в них ряба,
вона, мабуть, несе їм яєчка(6) золоті(Л. Костенко)
Виділений у реченні" Шипшина важко віддає плоди.
Вона людей хапає за рукава" іменник ужитий у
Виділений у реченні "Старенька груша дихає на пальці,
їй, певно, сняться повні жмені груш".іменник ужитий у
Синтаксичну роль підмета у вірші
Спинюся я
і довго буду слухать,
як бродить серпень по землі моїй.
Ще над Дніпром клубочиться задуха,
і пахне степом сизий деревій.
Та верби похилилися додолу,
червоні ружі зблідли на виду,
бо вже погналось перекотиполе
за літом – по гарячому сліду (Л. Костенко)
виконують
Виділений у реченні "Сосновий ліс перебирає струни,
Рокоче тиша на глухих басах" іменник ужитий у
У вірші вжито іменників
Пишу листи на акварелях осені
І з вітром відпускаю у політ.
Стара верба над берегами босими
Пряде клубок печалі журавлів(Л. Костенко)
У реченнях "Відлітайте, дерева. Прощай, нетутешня пташко" іменники вжиті в
Однорідні додатки, виражені іменниками, ужито в реченні, позначеному цифрою
Чарівний світ! В словах не передати…
Цвіте природа і співає все.
Й самому хочеться від радості співати.
Світ стільки щастя й радості несе.(1)
В моїм саду цвітуть чарівно вишні.
Над ними бджоли і джмелі гудуть.(2)
Такі дерева гарні, білі, пишні,
Немов танок тихесенький ведуть(3) (Н. Красоткіна)
Іменників, що мають форму називного відмінка однини, ужитих у вірші , є
Ще пахне сіно. Ще рояться оси.
Ще у дуплянках солодко медам.
А вже вночі навшпиньки ходить осінь
і полум'я жоржин задмухує садам (Л. Костенко)
Іменник у формі орудного відмінка є в реченні
Іменник у формі місцевого відмінка є в реченнях, окрім
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома