Про кого йдеться в уривку: " Обдарований воєначальник і поет уважав себе нащадком Тимура й Чингісхана. В 11 років він став правителем Фергани, однак у боротьбі з узбецькими ханами втратив свої володіння й утік до Афганістану, де захопив владу в Кабулі. Його метою було завоювання Індії. Ця мрія здійснилася, однак він правив країною тільки 5 років.
У які роки існувала Імперія Великих Моголів?
Яка пам'ятка зображена на світлині?
Ознайомся з джерелом. Дай відповідь на запитання. (3 відповіді)
Зі спогадів Захіра ад-дін Бабура «Бабур-наме»
(...) Однією з великих проблем Гіндустану (Індії) є відсутність проточної води. Повсюди, де доводилося облаштовуватися, я наказував установлювати водяне колесо, підводити воду й чітко за планом закладати [сад]. Через декілька днів після прибуття до м. Агри ми перейшли заради цього річку Джун, щоб оглянути місця, де можна було б закласти сад... Спочатку викопали великий колодязь, з якого й тепер беруть воду для лазні, потім почали працювати в тому місці, де ростуть фінікові пальми й знаходиться восьмикутна водойма... Після цього закладали сад навколо моїх особистих покоїв і звели самі кімнати; потім збудували лазню. Так у цьому непримітному й необлаштованому Гіндустані з’явилися чудові сади... У кожному куточку було облаштовано живописні галявини, на кожній з яких росли розкішні троянди й шипшинові кущі, розміщені в досконалому порядку.
У Гіндустані ми страждали від трьох речей: по-перше, від спеки; по-друге, від сильного вітру; по-третє, від пилюки. Лазня усуває всі три [неприємності]: пилюка й вітер у лазні не дошкуляють, а в спеку там така свіжість, що людину пробирає холод...
• Які неприємності чатували на Бабура та його оточення в Індії?
Які реформи провів Акбар? (3 відповіді)
Яке місто стало столицею ІмперіЇ Великих Моголів ?
Правління якого імператора стало «золотою добою» в історії Імперії Великих Моголів?
Як називається золота монета, яку почав карбувати Акбар? Вона важила 11 г і залишалася грошовою одиницею Індії аж до кінця XIX ст.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома