Самодіяльне мистецтво (живопис, графіка, декоративне мистецтво, скульптура, архітектура) - це напрям...
За 89 років життя ця художниця створила понад 650 робіт. На своїх картинах зображувала чарівних неіснуючих тварин, квіти та сюжети з селянського побуту.
Назвіть автора і картину...
Не маючи в арсеналі «професійних хитрощів», вона писала на звичайному ватмані пензлями фабричного виготовлення гуашшю і аквареллю. Перевагу віддавала гуаші, щоб отримати соковиту, щільну декоративно виразну пляму з чітким силуетом. Спочатку вела лінію олівцем, недбало, «по-дитячому» окреслювала контури, потім упевнено клала колір.
Назвіть автора і картину 1965 року....
Стиль цієї художниці, синтезує досвід поколінь, генеалогічно сягає найдавнішого мистецтва: палеолітичне «двочастинне» зображення звірів з визначеною межею голови і тулуба, язичницькі образи фантастичних чудовиськ і птахів, що знайшли відображення у слов'янській міфології.
Назвіть автора та картину...
«Звірина серія» - унікальне у вітчизняному та світовому мистецтві явище цієї мисткині. Сюжетні твори мають спільність з народними картинками, але фантастичні звірі - чистий витвір уяви. Укрупнені форми небачених звірів, злива кольорів у поєднанні з орнаментальною розробкою тулуба створюють емоційно потужні образи, що ніби ворушаться, дихають, ростуть на очах.
Назвіть автора та картину 1983 року...
Живопис цієї художниці — «вишивка» олійними фарбами на полотні. Народна вишивка вінчає собою весь процес виробництва тканини, наче розкриває властивість, внутрішню ідею полотна.
Назвіть автора і картину 1950 року....
Кожна квіточка, гілочка, ягідка в рослинному світі цієї художниці любовно, ретельно виписані, виділені, обведені світлим обідком. У рослинних композиціях художниці немає єдиного джерела світла; різні елементи освітлені неоднаково і кожний має, так би мовити, свою точку зору. У рослинному світі кожна деталь добре диференційована, виписані навіть прожилки пелюсток, і, попри численність об'єктів — квітів, овочів, фруктів — композиція в цілому не розпадається, а тримається дуже добре, картина залишає враження завершеного, замкнутого в собі світу. До того ж жодна деталь не губиться, а виграє, демонструючи себе. На багатьох її полотнах квіти випромінюють світло.
Назвіть автора і картину 1951 року...
Не маючи художньої освіти, у 69-річному віці починає малювати. Образна система поєднувала християнську, радянську та язичницьку символіки. Розписано власний будинок, літню кухню, хвіртки, паркани і гаражні ворота, використовуючи найпростіші та найдешевші фарби — емаль.
Виберіть зі списку художника наївного мистецтва, що відображає творчість на фото...
цей художник — один з найбільш загадкових творчих особистостей України. Він стає типовим вільним козаком, захисник українського народу та його самобутності, мандрівником, мудрецем, казкарем і характерником в одній особі. Його називають філософом-затворником, адже митець жив на природі — там і творив, відмовившись від публічного життя. Такий стиль життя художник пояснював тим, що для нього весь світ відкривався, коли він знаходиться перед мольбертом за яким він і створював яскраві та різнокольорові роботи, присвячені темам народного життя. Виберіть зі списку автора...
Ось як сам автор говорить про власну творчість:
«Я живу у хатці, без телевізора, комп’ютера. Маю піч, де готую сам їсти, колодязь. Від сонця не ховаюся, тому такий засмаглий, — сміється художник. — Сюжети для своїх робіт беру із життя. Обличчя моїх героїв на картинах схожі на моє. Напевне, в усіх художників так ведеться, що малюють насамперед себе.»
Виберіть зі списку автора полотна....
У своїх творчих пошуках цей автор керувався християнською філософією. Біблійна тема – одна з провідних у його малярстві. Багатою є його спадщина й світської теми: він розгорнув перед глядачами сотні картин, які розповідають про життя українських лемків та їхньої батьківщини – Лемківщини.
Твори цього автора, написані під відчутним впливом українського народного мистецтва, вирізняються декоративною виразністю малюнка, тонким відчуттям колориту, контрастністю кольорів, ритмічністю. Він ніколи не бував у мегаполісах, не літав аеропланами, проте на його картинах постають величні хмарочоси, цілі міста, зображені з висоти пташиного лету.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома