Критичне мислення — це:
Судження — це:
Позначте всі твердження, які є судженнями.
Визначте 3 правильні відповіді.
Упередження — це:
Позначте всі твердження, які є фактами.
Визначте 3 правильні відповіді.
Фейк — це:
Прочитайте повідомлення, яке потенційно може надійти у Viber.
Терміново!!! Поширте цю інформацію!!! Скопіюйте та перешліть рідним та друзям!!! Завтра о 18:00 вам зателефонують, оператор поставить запитання, натисніть 1 і отримайте 10 000 грн.
Чи потрібно довіряти таким повідомленням?
Для проєкту або іншої навчальної діяльності можна дібрати інформацію у всіх перелічених джерелах, ОКРІМ:
Прочитайте повідомлення.
Ви будете в шоці від прочитаного!!!!!
Сьогодні хлопець Дмитро з Миколаєва створив унікальний винахід!!! За допомогою скла можна генерувати тепло!!!!
Чи потрібно переходити за покликанням, якщо бачите інформацію такого типу?
Академічна доброчесність передбачає дотримання певних правил.
Визначте 3 правильні відповіді:
Прочитайте уривок із твору Ніни Бічуя «Шпага Славка Беркути».
Завтра всі знатимуть. Завтра всі говоритимуть: «Он Юлько Ващук, це його батько…»
«Не ходи, Юльчику, в двір, не бався з тими хлопчаками, ти інший, сину, вони не з твого кола…»
Юлько бачив себе у колі — мовби (відділений од решти, розумніший, кращий, здібний. «Он Юлько Ващук — то його тато!»
Ти самого себе одурював, тату? Сам до себе…
Навіщо ти так зробив, слухай, ти можеш сказати, навіщо ти так зробив?
То твій тато, Юльку, та признайся, то ж твій тато!
Неправда. Дурниці. Хіба ви не бачите — я не маю часу розмовляти з вами. Дайте мені спокій, я ж вас просив уже, здається. Якщо мій тато користується чужими думками, то запитайте в нього, навіщо він так робить, а я не маю найменшого відношення до всієї цієї історії.
Юлькові дуже соромно за тата, бо він користується «чужими думками» у своїй роботі. Як називається привласнення авторства на чужий твір або на чуже відкриття, винахід чи пропозицію?
Що таке інформація?
Щоб перевірити надійність інформації потрібно:
Визначте 2 правильні відповіді.
Укажіть вид інформації, яку можна подати за допомогою усного висловлювання, музики або інших звуків.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома