інформаційна безпека

Додано: 3 листопада
Предмет: Інформатика, 9 клас
Копія з тесту: інформаційна безпека
15 запитань
Запитання 1

Програми, що поширюються під виглядом нешкідливих програм та виконують несанкціоновані дії: викрадають інформацію (паролі, рахунки тощо), передають її злочинцям через інтернет, самостійно відкривають сайти для зміни рейтингів, хакерських атак тощо.

варіанти відповідей

Фішинг

Хробаки

Шпигунські програми

Троянські програми

Запитання 2

Програми, які самостійно поширюються мережею, не «інфікуючи» інших файлів називаються:

варіанти відповідей

Хробаки (черви)

Скрипт-віруси

Боти

Фішинг

Запитання 3

Створення сайту, який у точності копіює дизайн і можливості справжнього сайту з метою збору конфіденційної інформації - це

варіанти відповідей

Хакінг

Фішинг

Снифінг

Флудинг

Запитання 4

Захищеність даних та інформаційної системи від випадкового або навмисного пошкодження та несанкціонованого доступу називають:

варіанти відповідей

Кіберзлочинність

Архітектура системи

Дефрагментація

Інформаційна безпека

Запитання 5

Засоби і методи підтримки інформаційної безпеки

варіанти відповідей

Програмні засоби

Технічні засоби

Адміністративні методи

Морально-етичні засоби

Правові методи

Запитання 6

Щоб запобігти зараженню вірусами потрібно (кілька відповідей):

варіанти відповідей

Встановлюйте програму захисту від вірусів, що постійно оновлює свою базу знань

Не користуватися піратськими копіями програмного забезпечення

Користуватися паролями

Завантажувати ігри з невідомих сайтів

Запитання 7

Основні складові інформаційної безпеки (кілька відповідей):

варіанти відповідей

Отримання повного доступу до керування інформаційною системою

Конфіденційність

Цілісність

Доступність

Запитання 8

У чому полягає відмінність комп’ютерного вірусу від решти шкідливих програм?

варіанти відповідей

Шкідливі програми створюються людьми, а вірус ні

Комп’ютерний вірус копіює та приєднує себе до інших програм

Комп’ютерний вірус не можна вилікувати

Комп’ютерний вірус створюється випадково, а шкідливі програми навмисне

Запитання 9

Що називають інформаційною безпекою?

варіанти відповідей

Сукупність засобів і методів віддаленого зберігання й опрацювання даних

Захищеність даних та інформаційної системи від випадкових або навмисних пошкоджень та несанкціонованих посягань

Норми поведінки осіб у інформаційному просторі

Сукупність антивірусних програм

Запитання 10

Яка з наведених характеристик інформаційної безпеки відповідає за те, щоб інформація була доступною для авторизованих користувачів у потрібний час?

варіанти відповідей

Конфіденційність

Доступність

Цілісність

Ідентифікація

Запитання 11

Що таке фішинг?

варіанти відповідей

Атака на сервери для перевантаження їх запитами

Шахрайство, спрямоване на отримання особистої інформації шляхом маскування під надійні джерела

Програма, яка самовідтворюється і поширюється без відома користувача

Засіб для шифрування конфіденційних даних

Запитання 12

Що таке DDoS-атака

варіанти відповідей

Атака, що полягає у надсиланні великої кількості запитів для перевантаження системи та порушення її доступності

Вірус, що видаляє файли на комп'ютері користувача

Спосіб шифрування даних

Програма, що намагається проникнути в систему через підроблені вебсайти

Запитання 13

Яка з наступних дій є прикладом загрози інформаційній безпеці?

варіанти відповідей

Отримання несанкціонованого доступу до файлів

Захист файлів за допомогою паролю

Створення резервної копії даних

Використання антивірусного програмного забезпечення

Запитання 14

Як класифікуються загрози інформаційній безпеці залежно від завданих збитків?

варіанти відповідей

Незначні, помірні, критичні

Нешкідливі, шкідливі, дуже шкідливі

Тимчасові, постійні, аварійні

Локальні, віддалені, глобальні

Запитання 15

За принципами розповсюдження та функціонування шкідливі програми розподіляють на:

варіанти відповідей

 Комп'ютерні віруси

  

Хробаки (черв'яки) комп'ютерних мереж

 

Троянські програми

 

 Рекламні модулі, або Adware

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест