Інформаційна безпека

Додано: 11 травня 2020
Предмет: Основи здоров’я, 8 клас
Тест виконано: 222 рази
22 запитання
Запитання 1

Яка існує інформаційна безпека?

варіанти відповідей

особи

суспільства

держави

всі варіанти вірні

Запитання 2

Вплив засобів масої інформації може бути лише негавним

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 3

У чому може проявлятися негативний вплив ЗМІ

варіанти відповідей

псується зір

псується настрій

додаткова корисна інформація

інформація може бути неправдива, безграмотна

Запитання 4

Без авторизації не буде доступу до вашої інформації. Це

варіанти відповідей

конфіденційність

цілісність

автентифікація

доступність

Запитання 5

     До ЗМІ відносять:

варіанти відповідей

технічні (звукові та відео) засоби: радіо, телебачення

друковані засоби: газети, журнали, книги

 Інтернет-видання

кінематограф

передача інформації при спілкуванні на вулиці, в транспорті 

рекламні щити й панелі

звуко- та відеозаписи, відео-текст, телетекст

домашні відео-центри, що поєднують телевізійні, телефонні, комп'ютерні та інші лінії зв'язку

Запитання 6

    Чого не можна робити в Інтернеті?

варіанти відповідей

Ображати інших        

Шукати інформацію

Спілкуватися зі своїми друзями

дистанційно навчатися

займатися плагіатом

Поширювати особисту інформацію

Не слідкуй за часом, щоб не засмучуватися

Запитання 7

Для того, щоб безпечно користуватися Інтернетом, не варто:

варіанти відповідей

повідомляти особисту інформацію будь-кому в мережі 

розвивати навички критичного мислення 

наслідувати поведінку героїв комп’ютерних ігор 

змінювати самостійно налаштування комп’ютера

приймати зважені рішення

поводитися нечемно в соціальних мережах

Запитання 8

    Чому не можна, спілкуючись в Інтернеті, друкувати повідомлення великими буквами?

варіанти відповідей

Бо це має непривабливий вигляд

Бо таке повідомлення сприймається як крик

Бо друкувати великими буквами не зручно

Бо таке повідомлення не буде передане в мережі

Запитання 9

Оприлюднення (опублікування), повністю  або частково, чужого твору під іменем особи, яка не є автором цього твору - це

варіанти відповідей

Фішинг

Плагіат 

Буллінг

кібербулінг

Запитання 10

    Щоб протидіяти негативному впливу інформації, слід розвивати навички .....

варіанти відповідей

Виваженого прийняття рішень

математичної логіки

критичного мислення

аналізу отриманої інформацію

фантазії 

аргументувати свої думки

оперативного розшуку 

креативності

Запитання 11

      Якщо багато часу проводити в Інтернеті може виникнути:

 

варіанти відповідей

гіподинамія. 

фізична активність

залежність.

надмірна дратівливість

погіршення зору

підміна реального життя віртуальним

Запитання 12

В перекладі з англійської означає травлю, залякування

варіанти відповідей

Фішинг

Плагіат

Буллінг

боулінг

Запитання 13

Позначте правила безпечного користування Інтернетом:


варіанти відповідей

не змінюйте налаштування Інтернетом самостійно

повідомляйте та оприлюднюйте без дозволу близьких особисту інформацію

не заходьте на підозрілі сайти, якщо про це попереджує захист комп'ютера

відповідайте на будь які інформаційні повідомлення

не заважайте іншим користувачам, не робіть протизаконних вчинків в Інтернеті.

не потрібно робити для інших те, чого не хочете щоб зробили для вас

Не створюйте конфлікти та не допускайте їх

Запитання 14

Все, що ви викладаєте в мережі Інтернет можуть побачити багато людей і збирати інформацію про ваше життя, статки, місця перебування. Що ви при цьому можете використовувати для своєї безпеки? 

 

 

варіанти відповідей

Захист персональних даних.

Обмежити публічність своїх публікацій лише для друзів.

 Не використовувати геотеги для фото.

Не використовувати соцмережі.

Запитання 15

    Оберіть ознаки кібербулінгу.

варіанти відповідей

Образливі смс, дзвінки від невідомих осіб. 

Викладання відео з метою шантажу.

Слідкування за допомогою програм з метою пограбування та ін.

Наклеп, використовуючи ваше фото, поширення в мережі Інтернет.

Навязування порад, пропозицій , навіть якщо вони не компетентні

Розміщення помилкової інформації

Запитання 16

     Отримавши підозріле повідомлення електронної пошти, потрібно:

варіанти відповідей

Обережно відкрити повідомлення і подивитися його вміст

Відкрий його разом з другом

Не відкриваючи, видалити його

Переслати його товаришу

Відкрити вкладення до повідомлення, якщо воно є

Запитання 17

     Ви випадково прочитали пароль, який ваш друг залишив на папері. Що ви маєте зробити?

варіанти відповідей

Запам’ятати його

Спробувати забути пароль

Сказати своєму другові, що прочитали пароль

Порадити другові змінити пароль

Порадите більше не залишати ніде конфіденційну інформацію

Повідомите пароль своїм батькам

Запитання 18

Якщо ти зайшов на підозрілий сайт, то

варіанти відповідей

Знайти для себе цікаву інформацію

Не довіряй інформації з такого сайту

Скачай з нього те, що тобі сподобалось

Більшість таких сайтів являються лише носіями вірусів

Запитання 19

      Якщо ти отримав образливу інформацію, то

варіанти відповідей

На образу відповідай образою

Порадься з другом

Повідом батькам, вони допоможуть

Придумайте з другом, як помститися образнику

Заблокуй цього користувача

Запитання 20

Вибери правильні відповіді на питання: Що в Інтернеті заборонено законом?

варіанти відповідей

Розміщувати в Інтернеті фото інших без їх згоди

Копіювати файли для особистого користування 

Розміщувати чужу інформацію під виглядом своєї

Поширення нелегальних копій програмних продуктів з використанням Інтернету

Запитання 21

Оберіть правильні варіанти відповіді при роботі з електронною поштою

варіанти відповідей

Нікому не давайте свій пароль, за виключенням дорослих вашої родини 

Розсилайте листи з будь-якою інформацією незнайомим людям без їхнього прохання

Використовуйте фільтри для небажаної кореспонденції

Щоб не отримувати спам, напишіть лист-відповідь і попросіть більше не присилати рекламу 

Завжди будьте ввічливими у електронному листуванні 

Відкривайте усі вкладені файли, навіть від незнайомців

Запитання 22

    Як не допустити зараження комп'ютера вірусами

варіанти відповідей

Не відкривати листи з вкладанням від незнайомців

 

Не виходити в мережу Інтернет 

Систематично оновлювати антивірусні бази

Встановити антивірусне програмне забезпечення

Не допускати до комп'ютера хворих людей

Не скачувати файли з розширенням .exe з неперевірених джерел

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест