Інформаційна війна

Додано: 9 грудня
Предмет: Захист України, 11 клас
15 запитань
Запитання 1

Інформаційна війна це -

варіанти відповідей

Вплив на населення іншої країни у мирний або військовий час через розповсюдження певної інформації та захист громадян власної країни від такого впливу.

Використання і управління інформацією з метою набуття конкурентоздатної переваги над супротивником. 

Вірні обидві відповіді.

Використання лише друкованої інформаційної продукції та телебачення.

Запитання 2

Основними об’єктами протистояння у ході інформаційної війни є

варіанти відповідей

Інформаційний простір.

Інформаційні ресурси та інформаційно-технічні системи управління.

Системи звʼязку,навігації,

 Комп’ютерні мережі, радіоелектронні засоби. 

Усі відповіді вірні.

Запитання 3

Види інформаційних війн.

варіанти відповідей

Психологічна війна; Кібервійна;Мережева війна;Ідеологічна диверсія;Радіоелектронна боротьба.

Протиповітряна оборона.

Бактеріологічна війна.

Метеорологічна війна.

Запитання 4

Головне завдання інформаційної війни:

варіанти відповідей

Підрив морально-психологічного стану населення.

Зміна поведінки й емоційного настрою, дезорієнтація та дезінформація широких верств населення.

Послаблення певних традицій і переконань.

Залякування власного народу образом ворога, а супротивника – своєю могутністю, забезпечення ринків збуту (як складова конкурент. боротьби).

Усі відповіді вірні.

Запитання 5

Коли почали використовувати методи інформаційної війни.

варіанти відповідей

У 1812 році Наполеон під час походу на Росію.

В часи першої світової війни.

З часів Стародавнього Єгипту, Греції та Риму.

В часи другої світової війни.

Під час Карибської кризи.

Запитання 6

Які фактори впливають на підвищення ефективності інформаційної війни.

варіанти відповідей

Розвиток автомобільної галузі.

Розвиток легкої промисловості.

Швидкість розповсюдження інформації.

Розвиток авіаційної галузі.

Запитання 7

Пропаганда це

варіанти відповідей

Форма комунікації, спрямована на поширення в суспільстві — світогляду, теорії, твердження, фактів, аргументів, чуток та інших відомостей для впливу на суспільну думку на користь певної спільної справи чи громадської позиції.

Реклама певних видів продукції.

Форма комунікації, спрямована на поширення в суспільстві —лише певного світогляду.

Форма комунікації, спрямована на поширення в суспільстві — лише чуток.

Запитання 8

Сутність інформаційної гігієни.

варіанти відповідей

 Розкриває механізми боротьби з інформаційною агресією, пояснює механізми інформаційної війни.

Розробляє протидію хибним твердженням.

Обидві вірні.

Запитання 9

 Контрпропаганда  це 

варіанти відповідей

Форма комунікації, що складається з методів і повідомлень загального плану.

Форма комунікації, що складається з методів і повідомлень, які використовуються для протидії пропаганді, яка прагне вплинути на дії чи погляди цільової аудиторії.

Покарання за нестандартне мислення.

Відволікання уваги людей від сьогоденних питань.

Запитання 10

інформаційно-психологічні операції ( ІПСО) це

варіанти відповідей

Сплановані дії з передачі конкретної інформації та індикаторів до друзів.

Сплановані дії з передачі конкретної інформації та індикаторів до населення країни.

Сплановані дії з передачі конкретної інформації та індикаторів до іноземних аудиторій, щоб вплинути на їхні почуття, мотиви, критичне мислення і, зрештою, на діяльність іноземних урядів, організацій, груп чи індивідів.

Сплановані дії з передачі конкретної інформації та індикаторів до керівників держави.

Запитання 11

Чи відрізняються психологічні операції від інформаційних операцій за предметом впливу.

варіанти відповідей

Не відрізняються.

Відрізняються лише методами проведення.

Задача інформаційних операцій вплинути на свідомість, а психологічних на поведінку та моральний стан людей.

Запитання 12

Назвіть приклад ІПСО

варіанти відповідей

В Україні - влада нацистів.

Майдан 2013-2014 років - антиконституційний переворот.

Російські війська атакують лише військові обʼєкти

Росія прагне миру.

Усі відповіді - ІПСО.

Запитання 13

Виберіть приклади психологічних операцій.

варіанти відповідей

Залякування агресором використанням надпотужних ракетних систем.

Надсилання в освітні та інші заклади сигналів про замінування.

Вплив на свідомість непорядних молодих людей з метою схилення їх до проведення різних диверсійних дій.

Атаки агресора на енергетичні обʼєкти.

Вибрати усі відповіді.

Запитання 14

Які методи інформаційного впливу не використовує ворог.

варіанти відповідей

Розповсюдження теле та радіосигналів на вільну від ворога територію.

Відлучення людей на окупованих територіях від правдивої інформації.

Використання соціальних інтернет мереж для розповсюдження брехливої інформації.

Надсилають поздоровлення керівникам нашої держави до християнських свят.

Використання клонів українських інтернет ресурсів, використання різноманітних ботоферм.

Запитання 15

Як потрапити в інформаційні тенета ворога.

варіанти відповідей

Користуватись різними, перевіреними джерелами інформації.

Перевіряти отриману інформацію, викладені факти, в тому числі від джерел, які використовують патріотичну символіку.

Глибоко обдумати отриману інформацію, порадитись з досвідченою людиною.

Не розповсюджувати неперевірену інформацію.

Читати повністю статтю, а не лише заголовок.

Не цікавитись нічим особисто, отримуючи інформацію від інших людей.

Не поводитись на обіцянки легких заробітків.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест