Інформатика.7 клас. НУШ. Комплексна підсумкова робота №2 ГР1, ГР2, ГР3, ГР4 за І семестр.

Алгоритми та програми.

28 запитань
Запитання 1

Мова програмування - це ...

варіанти відповідей

порядок дій, які необхідно виконати для досягнення мети та отримання результату.

той хто виконує команди.

послідовність команд, що дає змогу розв'язати певну задачу, в інформатиці.

система позначень для точного опису алгоритму, який потрібно виконати за допомогою комп’ютера.

той хто створює програмний код.

Запитання 2

Мова програмування складається з:

варіанти відповідей

Алфавіту

Словника

Синтаксису

Семантики

Орфоепії

Морфеміки

Фразеології

Запитання 3

Вкажіть команду для виведення деякого тексту на екарн в мові програмування Python.

варіанти відповідей

print

scan

move

goto

Запитання 4

Яке з тверджень є правильним?

варіанти відповідей

Python не розрізняє великих і малих літер в іменах змінних 

Ім’я змінної в мові програмування Python не може розпочинатися з цифри

Першим символом імені змінної має бути літера чи знак нижнього підкреслювання «_» 

Імена змінних у мові програмування Python можуть містити великі та малі українські та англійські літери

Запитання 5

Які імена змінних недопустимі?

варіанти відповідей

8a  

777

suma 

w1 

Запитання 6

Тип величини можна визначити за допомогою функції:

варіанти відповідей

print()

type()

input()

Запитання 7

У мові Python оператор присвоювання позначається знаком:

варіанти відповідей

:=

==

=

!=

Запитання 8

Кожна змінна має:

варіанти відповідей

ім’я

значення

тип

товариша

Запитання 9

Змінні цього типу можуть набувати як цілих, так і дробових значень

варіанти відповідей

float

int

str

bool

Запитання 10

Змінні цього типу можуть набувати тільки цілих значень

варіанти відповідей

float

int

str

bool

Запитання 11

Що таке підпрограма?

варіанти відповідей

Окрема частина програми, яка має ім'я, містить команди і може бути викликана на будь-якому місці програми

Будь-яка частина програми

Верхня частина програми

Це стос правил та вказівок, який не впливає на роботу програми а тільки пояснює сторонньому користувачеві, що закодовано в даній програмі

Це частина програми, що має оператори введення - виведення

Запитання 12

def <ім'я> (<список імен змінних-аргументів>): - називається

варіанти відповідей

Рядком кодування команд

Рядок виведення результату

Рядок стану виконання команди

Рядком заголовка функції

Запитання 13

В оголошенні функції обов’язково вказуються:

варіанти відповідей

Оператор return 

Тіло функції 

Слово def 

параметри 

Запитання 14

Яка команда завершує виконання функції та повертає значення результату в команду виклику функції?

варіанти відповідей

if

elif

return

def

Запитання 15

Яким може бути ім'я функції?

варіанти відповідей

Будь-яким, яке придумає програміст (за правилами складання імен)

Залежить від функції

Слово з трьох або більше букв

Будь-яким, може не бути імені

Запитання 16

Вкажіть на команду зміни кольору фону вікна

варіанти відповідей

def click (event)

root.title('red')

root.geometry('black')

root ['bg'] = 'green'

Запитання 17

Описи класів графічних компонентів містить модуль:

варіанти відповідей

tkinter

turtle

randint

Запитання 18

Команда створення вікна з іменем root

варіанти відповідей

root.mainloop()

root.title('Графічна програма')

root = Tk()

root.geometry('250x150')

Запитання 19

Яка з команд запускає головний цикл обробки подій?

варіанти відповідей

root.mainloop()

root.title ('Графічна програма')

root = Tk()

root.geometry('250x150')

Запитання 20

Для змінення напису в рядку заголовка вікна з іменем root потрібно виконати команду:

варіанти відповідей

root.mainloop()

root.title('Графічна програма')

root = Tk()

root.geometry('250x150')

Запитання 21

Команда, що змінить лише відстані вікна від лівої та верхньої меж екрана, та не змінює розміри вікна

варіанти відповідей

root.geometry('400x250') 

root.geometry('+300+200')

root.geometry('400x250+300+200') 

root['bg']='yellow'

Запитання 22

Команда, що встановить ширину і висоту вікна, а положення вікна не змінить

варіанти відповідей

root.geometry('400x250') 

root.geometry('+300+200')

root.geometry('400x250+300+200') 

root['bg']='yellow'

Запитання 23

У мові Python обробник події для вікна створюють як окрему підпрограму та пов'язують її з вікном, використовуючи метод 

варіанти відповідей

bind

print

def

input

Запитання 24

Значення величини дійсного типу можна округлювати. Для цього використовують команду:

варіанти відповідей

print()

type()

input()

round() 

Запитання 25

Для введення значення змінної під час виконання програми використовують команду:

варіанти відповідей

print()

type()

input()

round() 

Запитання 26

Вказує тип значення, яке буде надано змінній (ціле)

варіанти відповідей

int()

float()

str()

Запитання 27

Вказує тип значення, яке буде надано змінній (дробове)

варіанти відповідей

int()

float()

str()

Запитання 28

В яких операторах правильно організовано введення дійсного значення з клавіатури?

варіанти відповідей

а = int(input('а = ? '));

а = float(input(' '));

а = float(input('а = ? '));

а = input('а = ? ');

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест