Інформатика 7. Підсумковий тест.

Додано: 19 травня 2020
Предмет: Інформатика, 7 клас
Тест виконано: 173 рази
40 запитань
Запитання 1

Пристроями виведення інформації є

варіанти відповідей

монітор

клавіатура

веб-камера

сканер

колонки

принтер

Запитання 2

Пристрої введення інформації:

варіанти відповідей

Мишка

Клавіатура

Сканер

Колонки

Монітор

Принтер

Запитання 3

Малюнки, картини, креслення, схеми, карти, фотографії — це приклади ...

варіанти відповідей

числової інформації 

текстової інформації

графічної інформації 

звукової інформації 

відеоінформації

Запитання 4

Наука,яка вчить працювати з інформацією за допомогою комп'ютера - це

варіанти відповідей

Математика

Інформатика

Мистецтво

Запитання 5

Які можливості має Інтернет?

варіанти відповідей

дізнатися новини

придбати товари не виходячи з дому

спілкуватися з друзями в реальному часі

Запитання 6

Алгоритм - це

варіанти відповідей

це скінчена послідовність указівок на виконання дій, спрямованих на розв’язування задачі.

нескінчена послідовність дій

Безрезультатний порядок команд

Запитання 7

Що таке Інтернет?

варіанти відповідей

Глобальна мережа

Пристрій

Програма

Локальна мережа

Запитання 8

Програма у середовищі Скретч називається

варіанти відповідей

Набір команд

Скрипт

Завдання

Умова

Запитання 9

Окрема вказівка для виконавця - це

варіанти відповідей

наказ

програма

команда

алгоритм

Запитання 10

Вкажи на команду для реалізації розгалуження неповної форми в середовищі Скретч

варіанти відповідей
Запитання 11

Яка подія в середовищі Скретч реалізується за допомогою даного блоку?

варіанти відповідей

Змінює тло сцени

Запускає програму

Призупиняє програму на 1 секунду

Зупиняє програму

Запитання 12

Вкажи на Виконавця у вікні середовища Scratch 2

варіанти відповідей
Запитання 13

Вкажи на команду для реалізації розгалуження повної форми в середовищі Скретч

варіанти відповідей
Запитання 14

Для створення алгоритму з визначеною кількістю повторень використовують блок:

варіанти відповідей
Запитання 15

У результаті виконання даного алгоритму спрайт переміститься на:

варіанти відповідей

10 кроків

40 кроків

60 кроків

30 кроків

Запитання 16

Яка програма є середовищем для виконання алгоритмів?

варіанти відповідей

Paint

Power Point

Word

Scrаtch

Запитання 17

На скільки кроків переміститься об’єкт в результаті виконання даної програми?

варіанти відповідей

5

10

15

20

Запитання 18

Скільки команд розміщено в тілі даного циклу?

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 19

Який блок з градусною мірою кута, на який потрібно повернути спрайт, необхідно вставити замість фіолетового блоку, щоб вийшов чотирикутник?

варіанти відповідей
Запитання 20

На скільки кроків переміститься об'єкт в результаті виконання даної програми?

варіанти відповідей

25

15

10

5

Запитання 21

Яке зображення відповідає фрагменту алгоритма?

варіанти відповідей
Запитання 22

На скільки градусів буде виконано поворот у результаті виконання такого циклу?

варіанти відповідей

на 15 градусів проти годинникової стрілки

на 150 градусів проти годинникової стрілки

на 15 градусів за годинниковою стрілкою

на 150 градусів за годинниковою стрілкою

Запитання 23

На скільки кроків переміститься об'єкт в результаті виконання даної програми?

варіанти відповідей

25

15

10

5

Запитання 24

Івась на уроці інформатика написав таку програму для котика. Через скільки секунд зупиниться котик?

варіанти відповідей

6

20

120

не зупиниться

Запитання 25

Вкажи на команду для створення циклічних алгоритмів з визначеною кількістю повторень у середовищі Scratch

варіанти відповідей
Запитання 26

Яким буде результат виконання даної програми, якщо натиснуто клавішу "стрілка вниз" на клавіатурі?

варіанти відповідей

Об'єкт переміститься на 30 кроків

Об'єкт переміститься на 14 кроків

Об'єкт переміститься на 44 кроки

Об'єкт переміститься на 24 кроки

Запитання 27

Що намалює виконавець після виконання алгоритму?

варіанти відповідей

Лінію

Коло

Квадрат

Трикутник

Запитання 28

Вкажи команди для організації розгалуження у середовищі Scratch

варіанти відповідей
Запитання 29

Обери типи алгоритмів

варіанти відповідей

лінійний

циклічний

простий

умовний

з розгалуженням

Запитання 30

Скрипт у Скретчі - це

варіанти відповідей

кіт

сцена, на якій виконуються дії

групи команд

послідовність дій для виконавця

Запитання 31

Що таке спрайт у середовищі Скретч?

варіанти відповідей

фон сцени

виконавець алгоритму

послідовність команд

алгоритм

Запитання 32

Що потрібно натиснути для запуску скрипта?

варіанти відповідей

зелений кружечок

червону кнопку

зелену кнопку

зелений прапорець

Запитання 33

Яка подія спричиняє зупинку роботи всіх запущених скриптів?

варіанти відповідей

Зелений прапорець

Зелений круг

Червоний прапорець

Червоний круг або шестикутник

Запитання 34

Значення яких властивостей об'єкта можна змінити під час виконання програми?

варіанти відповідей

розташування об'єкта

колір фону

кількість команд

напрямок руху об'єкта

Запитання 35

Алгоритмічна структура, яка використовується для подання багаторазового виконання набору команд - …

варіанти відповідей

 повторення

розгалуження

слідування

Запитання 36

Обери типи алгоритмів

варіанти відповідей

лінійний

циклічний

словесний

з розгалуженням

умовний

Запитання 37

Фрагмент алгоритму, у якому одне розгалуження міститься всередині іншого розгалуження називається … 

варіанти відповідей

Вкладене повторення

Цикли

Вкладені розгалуження

Запитання 38

Скільки разів виконавець скаже Hello?

варіанти відповідей

2

5

10

не говоритиме

Запитання 39

Багатократне повторення однотипних дій називається...

варіанти відповідей

слідування

цикл

розгалуження

Запитання 40

Файл, створений у середовищі Scratch, називають

варіанти відповідей

проектом

контейнером

алгоритмом

програмою

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест