"І що ж то за хороша з лиця була!І в кого вона така вродилася!Здається,і не змалювати такої кралі!-це портрет
варіанти відповідей
Інститутка в однойменному творі М.Вовчка вважала головними для себе дисциплінами в пансіоні
Прийнявши пропозицію полклвого лікаря одружитися, панночка найбільше зраділа ,що
За те, що Прокіп заступився за свою дружину, його
"Було мене й б'ють (бодай не згадувать!) - не здержу серця, заплач; а роздумуюсь трохи - і сміюся.." - говорить
І морено, і мучено нас - та все дурницею. І те вчи, і друге, й десяте, й п'яте....товчи та товчи, й товчи!
Це говорить
Події в повісті «Інститутка» Марка Вовчка розгортаються в такій послідовності
За що інститутка вдарила бабусю?
Як звали чоловіка Устини?
За що панночка душила Устину?
Чому Уcтина cтала вільною?
Чому стара пані була проти одруження панночки з лікарем?
Як звали інститутку?
Чому панночка заборонила працювати своїй бабусі?
Від чийого імені ведеться оповідь у творі?
Хто каже про себе у творі : «Люди дивуються, що я весела: надійсь, горя-біди не знала. А я зроду така вдалася»?
Що дізналася стара пані про лікаря?
Скільки років було Устині, коли її взяли у двір?
Яке горе трапилось у родині Катрі й Назара?
"Гордий, — каже, — такий, як пан вельможний... І що він собі думає!" . Кого так характеризує панночка?
Де навчалась панночка?
Про кого йдеться в повісті Марка Вовчка «Інститутка»: «Стоока наче була, все бачила, всюди, Як та ящірка, по хутору звивалась, і Бог її знає, що в їй таке було: тільки погляне, то неначе за серце тебе рукою здавить»?
Установіть відповідність між героєм та його реплікою
1 Панночка 2 Устина 3 Катря 4 Стара пані
А “...Її листи щодня вичитує, і попоплаче над ними, і посміється..”
Б ”..Се я тільки вам призналася, що не знаю, а чужі зроду того й не дошимраються… Я зо всього викручусь”.
В “...Прийду, було, її вбирати, то вже якої наруги від неї я не натерплюся”.
Г “...Хоч і говорить, і жартує, а здається, усе чогось сумна й неспокійна”.
Д ”А що, пташечко, при молодій панії давненько служиш?”
Кому належать слова: "Гірше на буде !..От чи буде краще, не знаю..."?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома