1. Інтеграція – це…
А) процес зближення і зв'язку наук, який відбувається поряд із процесами диференціації
Б) важлива умова сучасної науки і розвитку цивілізації в цілому.
В) формування основи для самореалізації особистості, яка стає можливою за умови створення умов для самопізнання, самовдосконалення та розвитку творчого потенціалу учня
Г) процес поєднання двох предметів в одному уроці
Д) процес створення двох уроків
2. Процес інтеграції має свій власний механізм і базується на…
А) методологічній основі
Б) психологічній та дидактичній основі
В) методологічній, психологічній та дидактичній основі
Г) методологічній та дидактичній основі
Д) психологічній основі
3. В інтегрованому уроці з математики поєднуються блоки знань з…
А) різних предметів
Б) однакових предметів
В) одного уроку і ранкової зустрічі
Г) уроку математики і ранкової зустрічі
Д) тільки математики і технологій
4. Інтеграція в навчанні – це
А) об'єднання в ціле якихось частин чи елементів у процесі розвитку.
Б) це природний взаємозв'язок різних видів діяльності на основі провідної ідеї і багатогранним розкриттям досліджуваних предметів
В) об'єднання в окремий предмет якихось частин чи елементів у процесі розвитку
Г) це природний взаємозв'язок однакових видів діяльності на основі провідної ідеї і багатогранним розкриттям досліджуваних предметів
Д)створення нового цілого на основі виявлення однотипних елементів і частин у кількох раніше різних одиницях, пристосування їх у раніше неіснуючий моноліт особливої якості
5. Які є рівень(чи рівні) інтеграції у математиці?
А) міжпредметна
Б) внутрішньопредметна, транспредметна
В) міжпредметна ,внутрішньопредметна
Г) внутрішньопредметна
Д) міжпредметна ,внутрішньопредметна, транспредметна
6. Які є функції інтегрованого навчання математики?
А) методологічна, освітня функції
Б) освітня, розвиваюча функції
В) методологічна, освітня, розвиваюча , виховуюча, конструктивна функції
Г) методологічна, освітня, розвиваюча , виховуюча, навчальна, конструктивна функції
Д) методологічна, освітня, розвиваюча , навчальна, конструктивна функції
7. Встановіть відповідність між вимогами до інтегрованого уроку та їх визначенням:
Розвивальні
А) Формування і розвиток в учнів позитивних мотивів навчально-пізнавальної діяльності, інтересів, творчої ініціативи і активності;Вивчення та урахування рівня розвитку і психологічних особливостей учнів, проектування ІІ зони найближчого розвитку;Проведення інтегрованого уроку на випереджаючому рівні, стимулювання нових якісних змін у розвитку.
Б) Чітке визначення задач кожного предмета, що інтегруються на уроці;Раціоналізація інформаційного навчання уроку, оптимізація інтегрованого змісту з урахуванням соціальних і особистих потреб;Раціональне поєднання різноманітних форм і методів;Творчий підхід до формування структури уроку;Збереження оперативного зворотного зв’язку.
В) Визначення виховних можливостей навчального матеріалу, діяльності на урок;Постановку тільки тих виховних завдань, які оригінально витікають із цілей і змісту навчальної роботи;Формування життєво необхідних якостей: охайності, відповідальності, самостійності, уважності, чесності, колективізму та ін. Увага та гуманне ставлення до учнів, дотримання вимог педагогічного такту, співробітництво зі школярами і зацікавленість у інших успіхах.
Г) можливість вивчення матеріалу з різних предметів як єдиного цілого, широка можливість для розвитку мовлення учнів, для розширення кругозору молодших школярів, розвивається розумова діяльність
8. Дидактичні
А) Формування і розвиток в учнів позитивних мотивів навчально-пізнавальної діяльності, інтересів, творчої ініціативи і активності;Вивчення та урахування рівня розвитку і психологічних особливостей учнів, проектування ІІ зони найближчого розвитку;Проведення інтегрованого уроку на випереджаючому рівні, стимулювання нових якісних змін у розвитку.
Б) Чітке визначення задач кожного предмета, що інтегруються на уроці;Раціоналізація інформаційного навчання уроку, оптимізація інтегрованого змісту з урахуванням соціальних і особистих потреб;Раціональне поєднання різноманітних форм і методів;Творчий підхід до формування структури уроку;Збереження оперативного зворотного зв’язку.
В) Визначення виховних можливостей навчального матеріалу, діяльності на урок;Постановку тільки тих виховних завдань, які оригінально витікають із цілей і змісту навчальної роботи;Формування життєво необхідних якостей: охайності, відповідальності, самостійності, уважності, чесності, колективізму та ін. Увага та гуманне ставлення до учнів, дотримання вимог педагогічного такту, співробітництво зі школярами і зацікавленість у інших успіхах.
Г) можливість вивчення матеріалу з різних предметів як єдиного цілого, широка можливість для розвитку мовлення учнів, для розширення кругозору молодших школярів, розвивається розумова діяльність
8. Виховні...
А) Формування і розвиток в учнів позитивних мотивів навчально-пізнавальної діяльності, інтересів, творчої ініціативи і активності;Вивчення та урахування рівня розвитку і психологічних особливостей учнів, проектування ІІ зони найближчого розвитку;Проведення інтегрованого уроку на випереджаючому рівні, стимулювання нових якісних змін у розвитку.
Б) Чітке визначення задач кожного предмета, що інтегруються на уроці;Раціоналізація інформаційного навчання уроку, оптимізація інтегрованого змісту з урахуванням соціальних і особистих потреб;Раціональне поєднання різноманітних форм і методів;Творчий підхід до формування структури уроку;Збереження оперативного зворотного зв’язку.
В) Визначення виховних можливостей навчального матеріалу, діяльності на урок;Постановку тільки тих виховних завдань, які оригінально витікають із цілей і змісту навчальної роботи;Формування життєво необхідних якостей: охайності, відповідальності, самостійності, уважності, чесності, колективізму та ін. Увага та гуманне ставлення до учнів, дотримання вимог педагогічного такту, співробітництво зі школярами і зацікавленість у інших успіхах.
Г) можливість вивчення матеріалу з різних предметів як єдиного цілого, широка можливість для розвитку мовлення учнів, для розширення кругозору молодших школярів, розвивається розумова діяльність
10. Інтегроване навчання на уроках математики дозволяє…
А) конкретизувати знання учнів, не сприяє їх практичному застосуванню, розвиває критичне мислення молодших школярів
Б) формувати в учнів цілісний світогляд про навколишній світ, активізує їх пізнавальну діяльність
В) конкретизувати знання учнів, сприяє їх практичному застосуванню, розвиває критичне мислення молодших школярів
Г) будувати цілісну систему навчання на основі спільності змісту знань і методів наукового пізнання
Д) передбачачити розв’язання таких освітніх завдань: підвищення мотиваційної сфери молодшого школяра; всебічний розгляд навчального матеріалу;
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома