Інтегроване навчання

Додано: 30 жовтня
Предмет:
6 запитань
Запитання 1

Яки є форми інтеграції?

варіанти відповідей

вертикальна

горизонтальна

бічна

Запитання 2

Обери найбільш вдале визначення терміну «інтеграція»

варіанти відповідей

процес взаємодії двох або більше систем з метою створення нової, яка набуває нових властивостей завдяки зміні властивостей та зв’язків її елементів

це недоцільне об’єднання та координація дій різних частин багатьох систем

це процес взаємодії, об’єднання, взаємовпливу, взаємопроникнення, взаємозближення, відновлення єдності двох або більше систем, результатом якого є утворення нової цілісної, яка набуває нових властивостей та взаємозв’язків

Запитання 3

Характерні риси вертикальної інтеграції  

варіанти відповідей

це зв’язок, який здійснюється тоді, коли інтегровані предмети вивчаються відірвано в часі (наприклад, впродовж тижня, місяця)

це зв’язок, який проходить через наскрізні лінії програми всього навчального року

це зв’язок, який можна спостерігати, якщо інтегровані предмети вивчаються в близьких часових межах (впродовж одного заняття, одного дня)

Запитання 4

Оберіть переваги інтегрованого навчання (декілька варіантів відповідей)

варіанти відповідей

сприяють підвищенню мотивації навчання, формуванню пізнавального інтересу учнів, цілісної наукової картини світу й розгляду явища з декількох сторін;

передбачається можливість нестандартних уроків, форм і прийомів навчальної діяльності;


знання учнів набувають системності;

посилюються світогляд на направленість пізнавальних інтересів учнів;

інтеграція є джерелом знаходження нових зв'язків між фактами, які підтверджують або поглиблюють певні висновки спостереження учнів у різних предметах;

Запитання 5

Об'єднання окремих частин в єдине ціле


варіанти відповідей

централізація

цивілізація

 інтеграція

Запитання 6

Горизонтальна інтеграція - це

варіанти відповідей

 інтеграція понять

 інтеграція освітніх галузей

інтеграція тем в контексті одного предмета

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест