Коли В’ячеслав Молотов та Йоахім фон Ріббентроп підписали Договір про ненапад із секретним додатковим протоколом - пактом Ріббентропа - Молотова?
Договір про ненапад із секретним додатковим протоколом - пактом Ріббентропа - Молотова був підписаний терміном на ...?
Німецький посол у Москві надіслав до Берліна телеграму: «Одержав від Молотова таку телефонограму: “Я отримав ваше повідомлення про те, що німецьке військо увійшло до Варшави. Будь ласка, передайте мої поздоровлення й вітання уряду Німецької імперії, Молотов”». Коли відбулась подія описана в телефонограмі?
Вкажіть назву збройних сил нацистської Німеччини 1935-1945 рр., які складалися із сухопутних, повітряних (військова авіація - Люфтваффе) та військово-морських сил.
Вкажіть зони інтересів СРСР за Договором про ненапад.
В якому місті відбулась подія зображена на фото: «Обмін досвідом» між червоноармійцями та солдатами Вермахту?
Коли Західна Україна була «возз’єднана» з УРСР, у складі якої з’явилося шість нових областей: Волинська, Дрогобицька, Львівська, Рівненська, Станіславська і Тернопільська.
Вкажіть термін, який відповідає визначенню: силове насадження норм суспільно-політичного, економічного, культурного життя, характерних для тоталітарного ладу в Радянському Союзі?
Хто зображений на фото?
Оберіть дієслова, що окреслюють мету, з якою ці плакати створено: 1) агітувати; 2) пропагувати; 3) рекламувати; 4) інформувати; 5) сприяти гуртуванню "за"; 6) сприяти гуртуванню "проти"; 7) формувати ставлення до фактів, що відповідає ідеології; 8) засуджувати; 9) викликати несприйняття і ненависть.
З грудня 1939 р. розпочалася підготовка до депортації «небажаних елементів» у населенні західних областей України і Білорусії до віддалених районів СРСР. Вкажіть скільки було етапів таких депортацій?
Установіть хронологічну послідовність подій: А) Захоплення військами Українського фронту території Західної України; Б) Напад Німеччини на Польщу;В) Передача Румунією Північної Буковини і Бессарабії СРСР; Г) Підписання пакту Ріббентропа - Молотова.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома