10 кл. "Графічний дизайн" Історія графічної культури. Дизайн і його тенденції

Додано: 23 січня
Предмет: Інформатика, 10 клас
10 запитань
Запитання 1

Вказати різновиди графіки

варіанти відповідей

станкова

дизайнерська

плакатна, промислова

архітектурна, комп'ютерна

прикладна

живописна

Запитання 2

Художній твір, виконаний в агітаційних, рекламних чи навчальних цілях називають ...

варіанти відповідей

рекламою

плакатом

інфографікою

малюнком

Запитання 3

Інформаційні прийоми і матеріальні носії, котрі слугують для подання рекламної інформації та забезпечують необхідний ефект від рекламного впливу це…

варіанти відповідей

 інфографіка

реклама

засоби реклами

фірмовий стиль

Запитання 4

Графічне візуальне подання інформації, даних або знань, призначених для швидкого та чіткого відображення комплексної інформації це…

варіанти відповідей

реклама

фірмовий стиль

засоби реклами

інфографіка

Запитання 5

Набір колірних, графічних, словесних, типографських, дизайнерських, постійних елементів (констант), що забезпечують візуальну і змістову єдність товарів (послуг) усієї вихідної від фірми інформації, її внутрішнього оформлення.


варіанти відповідей

інфографіка

фірмовий стиль 

реклама

засоби реклами

Запитання 6

Популяризація товарів, видовищ, послуг і т. ін. з метою привернути увагу покупців, споживачів, глядачів, замовників це…

варіанти відповідей

інфографіка

фірмовий стиль

реклама

засоби реклами

Запитання 7

Являє собою постійно використовуваний фірмовий оригінальний девіз це…

варіанти відповідей

слоган (фірмове гасло)

корпоративний герой (КГ)

фірмовий блок

фірмовий колір

Запитання 8

При створенні реклами стали використовувати закони:

варіанти відповідей

фізики

логіки

математики

психології

реклами

Запитання 9

Для поширення реклами використовують масові засоби інформації:

варіанти відповідей

радіо і телебачення

газети і журнали

кіно

інтернет

соціальні ролики

Запитання 10

Залежно від психології кожної людини і сприйняття реклами буде відбуватися по-різному. Наскільки буде сприйнята реклама залежить від:

варіанти відповідей

кола інтересів передбачуваного покупця

потреб покупця

соціального та матеріального становища покупця

якості наданої сезонної реклами товарів

якості обслуговування покупця

професії, освіти та віку покупця

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест