Якому поняттю відповідає нижченаведене визначення:
Сукупність знань та уявлень суспільства про спільне минуле
Оберіть ЗАЙВЕ. Пам'ятник:
Про який період історії України розповідає пам'ятник, зображений на фото
В якому році Володимир охрестив Русь?
Розташуйте в хронологічному порядку події, пов'язані з історією Галицько-Волинської держави:
а) перша згадка у писемних джерелах назви Україна
б) коронація Данила Романовича
в) правління князя Романа Мстиславовича
Історію якої країни відображає пам'ятка, зображена на малюнку?
Встановіть відповідність понять та їх змісту:
1. Курултай
2. Муфтій
3. Коран
4. Геноцид
А) з'їзд впливових родів у державі
Б) очільник мусульманського духовенства
В) священна книга всіх мусульман
Г) цілеспрямовані дії з метою повного або часткового знищення народу
Хто був засновником першої Січі?
В якому році почалася Національно-визвольна війна українського народу під проводом Б.Хмельницького?
Розташуйте в хронологічній послідовності події ХІХ ст.
А) вихід друком поеми Івана Котляревського "Енеїда"
Б) перше видання збірки поезій "Кобзар" Тараса Шевченка
В) видання альманаха "Русалка Дністрова"
Яка територія України отримала назву "Український П'ємонт"?
Вкажіть, хто очолив Українську Центральну Раду
Вкажіть, коли відбувся державний переворот, який призвів до утворення Української Держави П.Скоропадського
Про яке явище свідчить зображена на фото споруда?
Вкажіть, коли почалася радянсько-німецька війна?
Розташуйте в хронологічній послідовності події Другої світової війни:
А) Створення УПА
Б) Звільнення Києва від нацтистів
В) Акт відновлення Української держави
Г) Проголошення Карпатської України
Один із найвідоміших командирів радянських партизанів
Коли сталася Чонобильська трагедія?
В. Марченко, В. Стус, Ю. Литвин - представники
Розташуйте в хронологічній послідовності Президентів України:
А) Віктор Ющенко
Б) Петро Порошенко
В) Віктор Янукович
Г) Володимир Зеленський
Д) Леонід Кучма
Е) Леонід Кравчук
Яким подіям історії України присячене зображення на фото?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома