Тест для перевірки рівня засвоєння матеріалу. Питання з одним варіантом відповіді. Доцільно проводити тестування в умовах обмеження часу.
На якому малюнку зображено козака Запорізького кінно-гірного артилерійського дивізіону, 1919р.
На якому малюнку зображено поручника 1-го козачого полку ім. Богдана Хмельницького, 1917р.
На якому малюнку зображено стрільця 4-го полку Січових Стрільців (Київських), початок 1919 р.
На якому малюнку зображено сотника Українських Січових Стрільців, 1915р.
На якому малюнку зображено старшину полку Чорних запорожців, 1919р.
На якому малюнку зображено старшину 3-ї сотні 1-го Запорізького кінно-гайдамацького полку ім. Костя Гордієнка, 1918р.
На якому малюнку зображено козака кінної сотні 3-го Гайдамацького полку, що складався переважно з добровольців Харківщини та Донеччини,1919р.
На якому малюнку зображено хорунжого військ Центральної Ради, початок 1918р.
На якому малюнку зображено командира сотні куреня ім. Устима Кармелюка.
На якому малюнку зображено сотника кінної сотні полку гайдамаків Холодного Яру,1920р.
На якому малюнку зображено підстаршину Синьожупанної дивізії, літо 1918р.
На якому малюнку зображено хорунжого 2-го Запорізького полку, літо 1918р.
На якому малюнку зображено офіцера Української Галицької Армії,1918-19р.
На якому малюнку зображено полковника 3-ї Залізної дивізії УНР, 1920р.
На якому малюнку зображено старшину 1-го Гуцульського полку морської піхоти,1919р.
На якому малюнку зображено сотника Лубенського Сердюцького кінно-козачого полку,1918р.
На якому малюнку зображено командира 2-го Запорозького полку Петра Болбочана 1918р.
На якому малюнку зображено вояка 3-го Гайдамацького полку Окремої Запорізької дивізії,1918р. Половину полку становили уродженці Донбасу. Найвідоміший із них - Володимир Сосюра, у майбутньому видатний український поет.
На якому малюнку зображено вояка куреня Червоних гайдамаків Гайдамацького кошу Слобідської України,1918р.
На якому малюнку зображено козака окремого корпусу кордонної охорони УНР,1919р.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома