Австрійська та німецька муз.культура ХІХ ст.

Додано: 19 травня
Предмет: Мистецтво
24 запитання
Запитання 1

Передумови появи романтизму -

варіанти відповідей

Демократизація суспільства та художньої діяльності в період Французької революції.

Перемога революції. Відновлення демократичного строю.

Придушення революції. Відновлення монархії.

Підтримка монархічного устрою.

Розчарування художників в навколишній дійсності.

Запитання 2

«Буря і натиск» («Sturm und Drang») – 


варіанти відповідей

художній напрям у живописі початку ХІХ ст. в Австрії

літературний рух 70-х – початку 80-х XVIII ст. у Німеччині

результат несприйняття ідей класицизму та Просвітництва з їхнім культом розуму

драма Ф.-М. Клінгера

поема Й. Гете

Запитання 3

Серед «буремних геніїв», «штюрмерів», оновлювачів німецької літератури та культури були – 

варіанти відповідей

Ф.-М. Клінгер

Ф. Мюллер

В. Шекспір

Й.-В. Гете

Ф. Шиллер

М. Лютер

Запитання 4

Характерні риси романтизму:

варіанти відповідей

Тісний зв'язок музики з літературою

Провідні жанри – інструментальні непрограмні сонатно-симфонічні цикли

Головний герой – переможний, мужній народ

Автобіографічність

Тема самотності, трагічного розладу з дійсністю художника

Розквіт вокально-хорових жанрів

Виникнення нових національних композиторських шкіл

Розквіт жанрів вокальної та інструментальної мініатюри

Запитання 5

Бідермаєр - це

варіанти відповідей

художній метод у мистецтві, що ґрунтується на відтворенні дійсності.

стильовий напрям в німецькому та австрійському мистецтві в першій половині XIX століття, який відображав як демократизм бюргерського середовища, так і його міщанські погляди і смаки. 

стильовий напрям з орієнтацією на античну літературу, яка проголошувалася ідеальною, класичною, гідною наслідування; прагненням будувати художні твори на засадах розуму, ігнорування особистих почуттів.

ідейний та художній нарям з утвердженням самоцінності духовно-творчого життя особистості, зображенням сильних (найчастіше бунтарських) пристрастей і характерів.

Запитання 6

Митці бідермаєру зверталися до таких тем:

варіанти відповідей

навколишньої природи

життя простих людей

історичних подій

життя монархів, заможних верств населення

ідеалізації побуту міщанства

філістерськи-аполітичних принципів

Запитання 7

Герой літератури бідермаєру -

варіанти відповідей

переживає за проблеми недосконалості світобудови

закликає до смирення

бореться з несправедливістю, закликає до бунту

шанує монарха, цінує свою працю на благо держави 

прагне до збереження суспільних норм життя, спокою, порядку

революційний бунтівник 

Запитання 8

Для музики бідермаєру характериним є

варіанти відповідей

реалістичні теми в оперному жанрі

великі сонатно-симфонічні цикли

атмосфера домашнього музикування

інструментальні та вокальні мініатюри

побутові танці

поліфонічні жанри

Запитання 9

До характерних рис творчості Ф. Шуберта відносять -

варіанти відповідей

пісенність - провідна риса

поліфонічне мислення

лірико-драматичний симфонізм

лірико-психологічний симфонізм

провідні теми творчості - самотність, "лірична спровідь", внутрішні протиріччя

головний герой - борець за справедливість

основні жанри - театральні (опери, балети)

інтонаційна основа – опора та переосмислення австро-німецької побутової пісні з провідним мелодичним початком

Запитання 10

Серед ведучих рис вокальної творчості Ф. Шуберта -

варіанти відповідей

творець нового жанру - романсу

провідне місце в шубертівських піснях належить вокальній мелодії

поєднав пісенні розпівні інтонації з декламаційними, мовними

сформував новий жанр - вокальну баладу

ніколи не звертався до куплетної форми, створюючи пісні тільки у вільній з наскрізним розвитком

у творчому доробку Шуберта 2 вокальні цикли

Запитання 11

Ф. Шуберт створи цикли "Прекрасна мірошничиха" та "Зимовий шлях" на слова -

варіанти відповідей

Й. Гейне

Й. Гете

В. Мюллера 

Ф. Шиллера

Запитання 12

Скільки у творчому доробку Ф. Шуберта симфоній?

варіанти відповідей

5

7

9

10

15

Запитання 13

Провідні риси "Незакінченої" симфонії Ф. Шуберта

варіанти відповідей

2 частини

3 частини

лірико-психологічний симфонізм

героїко-драматичний симфонізм

протистояння людини з долею

конфлікт між дійсністю і мрією

тональний план симфонії: h-moll-E-dur

тональний план симфонії: с-moll-С-dur

Запитання 14

Сфери діяльності Е. Т. А. Гофмана -

варіанти відповідей

диригент

професійний музичний критик

піаніст віртуоз

письменник

органіст

графік, карикатурист

Запитання 15

Провідні теми творчості Е.Т. А. Гофмана -

варіанти відповідей

революційний бунтівний дух

сучасні соціальні проблеми

взаємовідносини мистецтва та життя

чарівна та темна сфери фантастики

історичне минуле

античні сюжети

розлад між мрією і дійсністю

Запитання 16

Провідне значення композиторської творчості Е.Т.А. Гофмана -

варіанти відповідей

автор першої вокальної балади

започаткував принцип монотематизму

започаткував лірико-психологічний симфонізм

автор першої німецької романтичної опери

автор першої лірико-психологічної драми

Запитання 17

Назвіть найкращі опери К.М. Вебера, які вказали шляхи подальшого розвитку оперного мистецтва в Німеччині.

варіанти відповідей

«Чарівний стрілець»

«Евріанта»

«Ундіна»

«Оберон»

«Камінний господар»

«Альфонсо и Эстрелла»

«Фауст»

Запитання 18

В якому місті були написані найвизначніші опери К.М. Вебера?

варіанти відповідей

Бреславль

Штутгарт

Дармштадт 

Прага 

Дрезден

Запитання 19

Які драматургічні сфери представлені в опері К.М. Вебера "Вільний стрілець"?

варіанти відповідей

трагічна

героїчна

лірико-психологічна

народно-жанрова

історико-героїчна

фантастична

Запитання 20

Основні сфери діяльності Р. Вагнера -

варіанти відповідей

композитор

диригент

драматург

педагог в консерваторії

критик-публіцист

піаніст-віртуоз

Запитання 21

До основних принципів оперної реформи Р. Вагнера відносять -

варіанти відповідей

синтез мистецтв

опора на декламаційний стиль

звернення до сучасних сюжетів

безперервний наскрізний музичний розвиток

лейтмотивний принцип

перевага вокальної партії над оркестровою

номерна структура опер

Запитання 22

До тетралогії «Кільце Нібелунгів» належать наступні опери -

варіанти відповідей

«Валькірія»

«Золото Рейна»

«Тангейзер»

«Парсифаль»

«Зігфрид»

«Загибель богів»

Запитання 23

Образний світ музики Вагнера розкриває -

варіанти відповідей

 пантеїстичні теми, любов до природи

чарівний світ світлої фантастики

суспільні вади 

зломлені надії та розчарування у дійсності

 протиріччя життєвих ситуацій

Запитання 24

Основний конфлікт цієї опери Р.Вагнера полягає в протиставленні і боротьбі двох сфер: духовної та чуттєвої. Перша виражена в образах пілігримів і лицарів-християн, а також в образі нареченої Єлизавети; друга – в образі Венери та її чарівного гроту. 


варіанти відповідей

Летючий голландець

Рієнци

Лоенгрін

Тангейзер

Парсифаль

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест