IV курс. Держ.

Додано: 1 червня 2020
Предмет: Музичне мистецтво, 11 клас
Тест виконано: 24 рази
24 запитання
Запитання 1

Кантилена в перекладі з італійської мови:

варіанти відповідей

протягуючи

спів

наспівуючи

Запитання 2

Мордент у перекладі з італійської мови:

варіанти відповідей

кусаючий

прикраса

мелізм

Запитання 3

 Форшлаг у перекладі з німецької:

варіанти відповідей

перекреслений

перед ударом

гострий

Запитання 4

Сюїта з французької мови:


варіанти відповідей

ряд

коло

цикл

Запитання 5

Фуга у перекладі з італийської мови:    

варіанти відповідей

імітація

біг

зіставлення

Запитання 6

Maestoso в перекладі

варіанти відповідей

велично

святково

важко

Запитання 7

Варіації у перекладі з латинської мови:

варіанти відповідей

чергування

змінення

повторення

Запитання 8

Концерт у перекладі з латинської мови:

          

варіанти відповідей

протистояння

публічна гра

змагання

Запитання 9

Morendo з італійської мови:

    

варіанти відповідей

сумно, скорботно

завмираючи

весело

Запитання 10

Кого з наведених композиторів відносять до класицистів

варіанти відповідей

Йоган Бах

Вольфган Амадей Моцарт

Фредерік Шопен

Запитання 11

З наведених переліків, виберіть той, де лише крупні форми

варіанти відповідей

Симфонія, концерт, ноктюрн

Сюїта, симфонія, концерт

Концерт, елегія, кантата

Запитання 12

Який композитор писав оригінальні класичні твори для бандури?

варіанти відповідей

Б.Лятошинський

М.Дремлюга

В.Косенко

Запитання 13

Що в першу чергу повинен враховувати вчитель музики відзначаючи зміст музичного виховання в ЗОШ:

варіанти відповідей

Дитячий репертуар

Вікові особливості музичного розвитку дітей

Завдання музичного виховання

Музичні здібності дітей

Запитання 14

Ломка голосу (мутація) переважно у хлопчиків починається у:

варіанти відповідей

 6-7 років

8-10 років

11-12 років

14-15 років

Запитання 15

Хто основоположник української класичної музики:

варіанти відповідей

Л. Ревуцький

В. Барвінський

 М. Лисенко

 М. Леонтович

Запитання 16

Система музичного виховання Д. Кабалевського основний акцент робить на:

варіанти відповідей

Слухання музики

Хоровий спів

 Гру на дитячих музичних інструментах

Розвиток вокальних даних

Запитання 17

Основне завдання уроків музики:

варіанти відповідей

Вивчення нотної грамоти і сольфеджіо

 Розуміння класичної музики

Розвиток слуху і голосу

 Виховання засобами музики культурного, освіченого,

національно-свідомого громадянина

Запитання 18

Із завдань, які реалізуються під час навчання співу, вибрати основою:

варіанти відповідей

Вчити дітей співати на заняттях і поза ними

 Розвивати дитячі голоси, розширюючи діапазон

Навчити дітей співати чисто і виразно нескладні мелодії природнім голосом

 Вчити дітей розрізняти правильний і неправильний спів

Запитання 19

Учнів, які навчаються гри на інструменті в музичних студіях, музичних школах доцільно:

варіанти відповідей

Звільняти від уроків музики в ЗОШ

Зобов"язати працювати на рівні з усіма учнями класу за загальною програмою

 Використовувати їх знання у процесі роботи із цілим класом, даючи окремі завдання

 Вимагати присутності на уроці, дозволивши займатись

виконанням домашніх завдань з інших предметів

Запитання 20

Який дитячий музичний інструмент найдоцільніше використовувати для розвитку звуковисотного слуху:

варіанти відповідей

 Бубон

Трикутник

Металофон

Маракас

Запитання 21

В чиїй програмі найбільш об’ємно розроблений інструментарій для дітей:

варіанти відповідей

К.Орфа

Д. Кабалевського

 В.Огородкова

З.Кодая, Б. Бартока

Запитання 22

Визначте найбільш ефективний вид діяльності дітей на музичному занятті:

варіанти відповідей

Музично-ритмічні рухи

Співи

Слухання музики

Гра на дитячих музичних інструментах

Запитання 23

Методи музичного виховання – це:

варіанти відповідей

Взаємодія педагога і дитини, яка спрямована на загальний музично-естетичний розвиток дитини

Взаємодія дорослого і дитини

 Шляхи впливу музичного керівника на особистості дітей

Процес оволодіння знаннями про музику

Запитання 24

Який з нижче наведених рядків перелічує лише позаурочну форму роботи:

варіанти відповідей

Розучування пісні до свята, розучування танцю, фольклорний ансамбль

Музично-ритмічні рухи, хоровий спів, дидактична гра

Слухання музики, розучування пісні, музична грамота

Лекція, бесіда, сольфеджування

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест