1. Мартин Боруля, за словами Гервасія, "захворів…"
2. Мартин хотів видати Марисю за
3. Щоб Марися не поралася по господарству, як селянка, а поводилася, як дворянка, Мартин позичив для неї у Сидоровички…
4. Кому з персонажів належать слова: «Чина, дворянство треба любить, а другої любові нема на світі!»?
5. Націєвський не прийшов на саме сватання, бо
6. Степан залишив роботу у канцелярії, бо…
7. Що зробив Мартин із документами на дворянство?
8. Чиї це слова: «...діло Борулі веду проти Красовського, а діло Красовського - проти Борулі. Їздю на своїх конях по просителях: і коней годують, і мене годують, і фурмана годують. І платять!... Нарешті: чи виграв, чи програв, а грошики дай! Живи - не тужи! Все одно що лікар: чи вилічив, чи залічив, - плати!»?
9. Кому з персонажів твору належать слова: «Нам що? Вдень наробишся, а ввечері, разом з соловейком, щебечем по садках»?
10. З ким у Мартина Борулі виник конфлікт через те, що його назвали «бидлом», а сина – «телям»?
11. Яка тема п'єси?
12. Чому Мартину Борулі відмовили в дворянстві?
13. На якому музичному інструменті добре грає Націєвський?
14. Коли обіцяла Марися вийти заміж за Націєвського?
15. Укажіть, яким елементом сюжету п’єси є епізод, коли Боруля палить папери, що дають право на дворянство.
16. Що, крім коней, в Омелька вкрали в місті?
17. Події у творі відбуваються
18. Укажіть головну думку п’єси .
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома