Контрольна робота № 1 за темою: "Із пісенних скарбів (соціально-побутові пісні, коломийки)"
До соціально-побутових пісень належать усі пісні в рядку:
Пісня «Ой у степу криниченька» належить до:
Пісня «Ой на горі та женці жнуть» належить:
Поїхав на чужину й там загинув герой пісні:
У пісні «Ой на горі та женці жнуть» згадуються козацькі ватажки:
Який художній засіб є у поданому рядку: «Звелів собі посадити червону калину»?
У традиційній коломийці кожен рядок налічує:
«Перлами розсипаного намиста» назвав коломийки:
Рядки «Гей, хто в лісі, озовися! Та викрешем вогню, та закурим люльку, не журися» належать:
Через що «чотири легінки», обертаючи сіно, повтікали («Жартівливі коломийки»)?
Який художній засіб використано в рядочку «По діброві вітер виє, гуляє по полю…»
Який художній засіб використано в рядочку «Кругом поле, як те море…»
Який художній засіб використано в рядочку «…не щебече соловейко в лузі над водою, не співає чорнобрива, стоя під вербою»
Який художній засіб використано в рядочку «Тополя тонка, гнучка…»
Установіть з якого твору взяті рядки:
Туман поле покриває,
Мати сина призиває
Установіть з якого твору взяті рядки:
Будуть пташки прилітати
Калиноньку їсти,
Будуть мені приносити
Од родоньку вісти!..
Установіть з якого твору взяті рядки:
Ой прилетіла сива зозуленька.
Та все «ку-ку» та «ку-ку»
Який птах викрав миленького від молодиці («Жартівливі коломийки»)?
Визначте перший рядок коломийок «Дозвілля молоді»:
«Наша дума, наша пісня не вмре, не загине» - стверджує
Укажіть, що зображується в суспільно-побутових піснях:
Визначте козацькі пісні:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома