Художній паралелізм - це:
Тема пісні "Ой у степу криниченька":
Визначте козацькі пісні:
Укажіть, що зображується в суспільно-побутових піснях:
Який птах викрав миленького від молодиці («Жартівливі коломийки»)?
Установіть з якого твору взяті рядки:
Ой прилетіла сива зозуленька.
Та все «ку-ку» та «ку-ку»
Установіть з якого твору взяті рядки:
Будуть пташки прилітати
Калиноньку їсти,
Будуть мені приносити
Од родоньку вісти!..
Установіть з якого твору взяті рядки:
Туман поле покриває,
Мати сина призиває
Який художній засіб використано в рядочку «…не щебече соловейко в лузі над водою, не співає чорнобрива, стоя під вербою»
Який художній засіб використано в рядочку «По діброві вітер виє, гуляє по полю…»
Рядки «Гей, хто в лісі, озовися! Та викрешем вогню, та закурим люльку, не журися» належать:
«Перлами розсипаного намиста» назвав коломийки:
У традиційній коломийці кожен рядок налічує:
У пісні «Ой на горі та женці жнуть» згадуються козацькі ватажки:
Поїхав на чужину й там загинув герой пісні:
Пісня «Ой на горі та женці жнуть» належить:
Пісня «Ой у степу криниченька» належить до:
До соціально-побутових пісень належать усі пісні в рядку:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома