Прочитайте уривок документа й виконайте завдання.
«Сейм Карпатської України ухвалив цей закон:
1. Карпатська Україна є незалежна Держава…
3. Карпатська Україна є республіка з президентом, вибраним Сеймом Карпатської України…»
Ухвалення закону стало одним із наслідків підписання
Укажіть фото президента Карпатської України.
Незалежність Карпатської України проголошено
Президентом Карпатської України було обрано
Яка подія стала підгрунтям для створення листівки
Зображене фото доречно використовувати, характеризуючи перебіг подій періоду існування
Укажіть країну, яка в березні 1939 р. окупувала Карпатську Україну.
Історик Я. Грицак у праці «Нариси історії України» зазначив:
«...Політика стосовно національних меншин стала пробним каменем для демократичного устрою тих держав, які виникли в Центральній та Східній Європі після Першої світової війни».
Яка країна, на думку автора та більшості істориків, у період 1920-х - 1930-х рр. стала «єдиною, яка більш-менш задовільно склала цей іспит на демократію...» стосовно українців?
Хто з діячів, зображених на фото, був Президентом державного утворення, позначеного на картосхемі штрихуванням?
«Ще не минуло місяця, як ми вдало перейшли кордон і вступили до лав Січі й уже вчора зіткнулися з наступом ворожого війська та прийняли нерівний бій. Сьогодні Сойм проголосив незалежність Карпатської України. Новообраний Президент відразу звернувся до Німеччини з проханням про взяття країни під охорону Рейху та недопущення захоплення її. Відповіді ще немає…»
Про «наступ ворожого війська» якої держави йдеться в листі?
«Підкарпатська Русь» – офіційна назва в 1920-х – 1930-х рр. українських земель у складі
Проаналізуйте листівку, зображену на фото, та виконайте завдання.
Напис на листівці:
«Громадяне!
Українці–Українки!
Пам’ятайте, що 12 лютого
Ви обираєте свій перший сойм!
На чолі кандидатів:
Батько Прем’єр о. Августин Волошин
та міністр Юліян Ревай.
Чи Ви вірите цим людям?
ТАК!»
Листівку присвячено події, що була передумовою для
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома