Карта

Додано: 8 вересня 2021
Предмет: Географія, 8 клас
Тест виконано: 108 разів
9 запитань
Запитання 1

На які групи поділяються карти за змістом?




варіанти відповідей

Дрібномасштабні, середньомасштабні та великомасштабні.

Загальногеографічні, тематичні, комплексні.

Світові та регіональні.


Туристичні, навчальні, військові.

Запитання 2

Виберіть правильний перелік ознак топографічних карт





варіанти відповідей

Дрібний масштаб, великі спотворення, тематичні.

Середній масштаб, спотворень немає, загальногеографічні.

Великий масштаб, спотворень немає, тематичні.

Великий масштаб, спотворень немає, загальногеографічні

Запитання 3

Що належить до математичної основи географічної карти?


варіанти відповідей

Масштаб

Умовні знаки

Картографічна проекція

Картографічна генералізація

Шкала висот і глибин


Градусна сітка

Запитання 4

З якою метою використовують різні картографічні проекції?


варіанти відповідей

З метою зведення спотворень на карті до мінімуму.

З метою полегшення розрахунків відстаней.

Так краще виглядає карта.

Усі відповіді правильні.

Запитання 5

Оберіть серед запропонованих зображень проекцій - циліндричну

варіанти відповідей
Запитання 6

Оберіть серед запропонованих зображень проекцій - конічну

варіанти відповідей
Запитання 7

Оберіть серед запропонованих зображень проекцій - азимутальну

варіанти відповідей
Запитання 8

Чому недоцільно створювати карту України в циліндричній проекції?




варіанти відповідей

Бо у циліндричній проекції чим далі від екватора, тим більше зростають спотворення.

Бо у циліндричній проекції неможливо відтворити повністю усю територію України.

Бо у циліндричних проекціях паралелі і меридіани не перетинаються під прямим кутом.

Запитання 9

Чому на географічних картах виникають спотворення?


варіанти відповідей

Такі дані передають супутники і тому, карти створюються з спотвореннями.

Бо площа Землі дуже велика і не вміщується точно на карту.

Так відбувається при переході від кулястості до площини

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест