Перевірити чи розширили учні свої знання про натуральні числа та форму їх запису; чи навчилися зручного способу порівняння натуральних чисел. Виявити недоліки та прогалини для подальшого їх усунення.
Числа 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, .і т д . ... називаються _____________________. Ними користуються при _____________________.
Найменшим натуральним числом є ___________________.
Знаки " < " і " > ", " ≤ " і " ≥ " застосовують для _________________
Додавання натуральних чисел " Стопчиком" виконують по _____________, починаючи _______________________________.
Результат додавання називається __________________________.
Сполучна властивість додавання у буквеному вигляді записується так _______________________.
Як дім будуютьіз цеглин, а слова складаються з літер, так ____________ числа записують за допомогою _____________ знаків, які називають ____________.
Натуральні числа, записані однією цифрою, назтвають _____________, двома цифрами - ___________, трьома цифрами - ______________і т. д.
Усі числа, крім ________________, називають багатоцифровими. ______________ число може починатися з ______________ цифри , крім цифри ________.
У запису а-b = с :
число а - ____________
число b - ____________
число с - ____________
Усі натуральні числа, записані в порядку зростання,утворюють ______________________ , або ______________________.
У натуральному ряду за кожним числом слідує ще ___________________, яке ______________ за попереднє на ___________________________.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома