Квитково-касові операції містять у собі:
Касиру рекомендується під час діалогу з пасажиром використовувати такий типовий перелік питань:
Де відображаються назви квитково-касових операцій:
Яка інформація відображається у діалоговому вікні «Головне меню можливих видів робіт»:
Відповіді від ЕОМ користувачеві поділяються на:
Для відмови від очікування оброблення замовлення касир може натиснути клавішу:
Яка довідка автоматично пред’являється при кожному включенні термінала або при натисненні в процесі роботи функціональної клавіші F2 з діалогового вікна «Головне меню можливих видів робіт»:
Із сформованого діалогового вікна «Характеристика термінала», використовуючи функціональні клавіші, касир може здійснити:
Запит на дозвіл виконувати квитково-касові операції:
Для реєстрації касиру необхідно заповнити поля, які позначені ключами:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома