Кейс технології

Додано: 31 жовтня 2023
Предмет: Математика
12 запитань
Запитання 1

Кейс (з лат. Casus) означає: 

варіанти відповідей

Кейс

Портфель

Ситуація

Подія

Валіза

Запитання 2

Оберіть визначення до означення «Кейс технологія»  

варіанти відповідей

це узагальнена назва навчальних технологій, які є методами аналізу ситуацій;

метод, при якому теоретичні блоки матеріалу мінімізовані та основна увага приділяється практичному відпрацюванню навичок та умінь у ході проживання чи моделювання спеціально заданих ситуацій;

колективна гра, що включає розбір навчального прикладу, при цьому учасники гри набувають ролі в ігровій діловій ситуації та розглядають наслідки прийнятих рішень;

метод примірювання учнями він будь-якої ролі, щоб одержати практичного досвіду і підтвердження правильності своєї поведінки

Педагогічний підхід, що базується на запам'ятовуванні теоретичних відомостей.

Запитання 3

Кейс технології були вперше використані: 

варіанти відповідей

США, у школі бізнесу Гарвардського університету;

Україна, у Київському національному університеті; 

Англія, в Оксфорді; 

Франція, в Паризькому університеті Сарбонни;

Англія, Кембріджський університет. 

Запитання 4

Які етапи включають кейс технології? 

варіанти відповідей

Підготовлювальний, ознайомлювальний та аналітичний етапи;

Початковий, продвинутий, узагальнений етапи;

Початковий, аналітичний, завершальний етапи; 

Перший, другий та третій етапи. 

Організаційно-підготовчий, конструктивний та завершальний етапи. 

Запитання 5

Наявність казкових героїв, персонажів літературних творів, характерно для методу: 

варіанти відповідей

Ігрового проектування; 

Ситуаційно-рольової ігри;

Ситуаційного аналізу;

Методу розбору ділової кореспонденції;

інциденту. 

Запитання 6

Розподілом між учасниками ролей, які реально існують у житті, характерно для методу: 

варіанти відповідей

Ігрового проектування; 

Ситуаційно-рольової ігри;

Ситуаційного аналізу;

Методу розбору ділової кореспонденції;

інциденту.

Запитання 7

Вправа «Акваріум» характерна для методу: 

варіанти відповідей

Дискусії;

Ігрового проектування;

Методу розбору ділової кореспонденції;

Ситуаційного аналізу; 

Інциденту.

Запитання 8

Метод, який дозволяє глибоко і детально досліджувати проблему, аналізувати конкретну або імітовану ситуацію — це:

варіанти відповідей

Метод дискусії;

Метод розбору ділової кореспонденції;

Метод ситуаційного аналізу; 

Метод ігрового проектування;

Метод інциденту.

Запитання 9

Уміння швидко орієнтуватися в змінній ситуації, адаптуватися до нових умов — це є проявом компетентності: 

варіанти відповідей

Здатність до навчання;

Проблемне мислення; 

Наполегливість та цілеспрямованість;

Готовність до змін і гнучкість мислення; 

Системне мислення. 

Запитання 10

Уміння виробляти моделі розв’язання проблем — це є проявом компетентності: 

варіанти відповідей

Здатність до навчання; 

Проблемне мислення;

Наполегливість та цілеспрямованість;

Готовність до змін і гнучкість мислення;

Системне мислення. 

Запитання 11

Уміння всебічно усвідомлювати ситуацію, проводити її системний аналіз — це є проявом компетентності: 

варіанти відповідей

Здатність до навчання;

Проблемне мислення; 

Наполегливість та цілеспрямованість;

Готовність до змін і гнучкість мислення;

Системне мислення. 

Запитання 12

Уміння слухати повідомлення, опанувати вміння і навички самоорганізації — це є проявом компетентності:

варіанти відповідей

Здатність до навчання;

Проблемне мислення; 

Наполегливість та цілеспрямованість;

Готовність до змін і гнучкість мислення; 

Системне мислення. 

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест