Китай 10-а

Додано: 27 січня
Предмет: Географія, 10 клас
12 запитань
Запитання 1

Кордони сухопутні:

варіанти відповідей

Росія і Корея

Монголія і Казахстан

Індія і Непал

Японія і Малайзія

Запитання 2

Географія-ріки:

варіанти відповідей

Хуанхе

Янцзи

Амур

Єнісей

Запитання 3

Географія:

варіанти відповідей

Гори-Тібет

Куньлунь-гори

Пустеля - Такла-Макан

Велика Китайська рівнина

Запитання 4

Географія:

варіанти відповідей

Центральна і Східна Азія

Омивається Жовтим морем

Східно-Китайським морем омивається

Південно -Китайське море

Запитання 5

Державний лад:

варіанти відповідей

Соціалістична республіка

Унітарний устрій

Федерація

КНР

Запитання 6

Клімат:

варіанти відповідей

Помірний

Субтропічний посушливий

Субтропічний мусонний

Тропічний

Запитання 7

Корисні копалини:

варіанти відповідей

Надзвичайно багато

20% запасів кам'яного вугілля

Достатньо нафти і газу

Великі запаси залізної руди

Запитання 8

Населення:

варіанти відповідей

1,4 млрд

В останні роки за кількістю населення поступився Індії

На 20% території проживає 65% населення

Рівень урбанізаці- 30%

Запитання 9

Історія Китаю:

варіанти відповідей

Має 5000 років

Вперше про Китай європейці узнали у 13 ст. від венеційського купця Марко Поло

У Китаї з'явилися:папір, паперові гроші, порох, парасольки,сірники....

Вперше утворилася китайська держава у 5 ст. до н.е.

Запитання 10

Третинний сектор:

варіанти відповідей

52%

Половину обсягу транспортних перевезень-залізниця

Найбільша густота транспортних комунікацій на Великій Китайській рівнині

Слабо розвинуте авіасполучення

Запитання 11

Вторинний сектор:

варіанти відповідей

Розвинута будівельна індустрія

65% в електроенергетиці дає кам'яне вугілля

Половина світового виробництва сталі

Слабо розвинуто машинобудування

Запитання 12

Первинний сектор:

варіанти відповідей

Велика сільськогосподарська країна

Перша зернова культура-рис, друга-пшениця

Потужне видобувне виробництво

Важлива культура-цукрова тростина

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест