Китай т а Японія у 16-18 ст.

Додано: 28 травня 2021
Предмет: Всесвітня історія, 8 клас
Тест виконано: 540 разів
12 запитань
Запитання 1

З кінця ХІІ століття в Японії фактично правив

варіанти відповідей

 імператор

 сьогун

  дайме

 самурай

Запитання 2

Хто міг належати до самураїв?

варіанти відповідей

Селяни, воїни, чиновники

Ремісники, купці, воїни

  Чиновники, князі, воїни

 Воїни, селяни, ремісники

Запитання 3

Політичний курс, який проводили Китай, Корея та Японія в 17-18 ст. намагаючись максимально обмежити контакти з іншими державами:

варіанти відповідей

анексія сусідніх територій 

  самоізоляція 

 загарбницькі війни

 колоніальні війни

Запитання 4

Яка маньчжурська династія правила в Китаї з 1644 до 1911 рр.?

варіанти відповідей

Мін

Цин

Хань

Запитання 5

Який порт не був закритий для торгівлі з європейцями під час правління маньчжурської династії?

варіанти відповідей

Гуанчжоу

Шанхай

Макао

Запитання 6

Вища влада в Китаї належала:

варіанти відповідей

військовим

імператору

релігійному лідеру

чиновникам

Запитання 7

Вищий щабель станового суспільства в Японії (воїни, князі, чиновники). Усі вони мали привілей носити два мечі та отримувати пайку рису відповідно до свого положення. 

варіанти відповідей

мандарини

маньчжури

самураї

ніньзя

Запитання 8

Керівник селянської війни в Китаї?

варіанти відповідей

Цінь Ши Хуан-ді

Сунь Ятсен

Лі Цзичен

Юань Шікай

Запитання 9

Імператора Китаю часів династії Цин називали

варіанти відповідей

Султан

Сьогун

Богдихан

Шейх

Запитання 10

Язичницька релігія в Японії, яка передбачала вірування у добрих і злих духів

варіанти відповідей

Буддизм

Синтоїзм

Індуїзм

Конфуціанство

Запитання 11

Хто перетворив в Японії титул сьогуна на спадковий, а його наступники правили Японією понад 250 років.

варіанти відповідей

Тойотомі Хідейосі

Іеясу Токугава

Тонака

Ода Нобунага

Запитання 12

Яка з цих релігій була основною в Китаї?

варіанти відповідей

Синтоїзм

Конфуціанство

Індуїзм

Мусульманство

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест