17. Китай в другій половині ХХ - на початку ХХІ століття

Додано: 18 січня 2021
Предмет: Всесвітня історія, 11 клас
Тест виконано: 462 рази
15 запитань
Запитання 1

Перемозі китайських комуністів передувала

варіанти відповідей

виведення американських військ

громадянська війна 1946-1949 рр.

успішна аграрна реформа

об'єднання КПК і Гоміньдану

Запитання 2

Коли було проголошено утворення Китайської Народної Республіки?

варіанти відповідей

жовтень 1945

березень 1946

жовтень 1949

жовтень 1950

Запитання 3

Куди евакуювались залишки військ Гоміньдану, створивши там Китайську Республіку?

варіанти відповідей

на острів Тайвань

на острови Гонконгу

на острови Макао

на острів Хайнань

Запитання 4

індустріальний експеримент з метою наздогнати передові країни світу отримав назву:

варіанти відповідей

культурна революція

великий стрибок

китайське економічне диво

чотири модернізації

Запитання 5

Встановіть відповідність між етапами економічного розвитку Китаю і їх назвами:

1. Перший етап

2. Другий етап

3. Третій етап

А. Ринкова трансформація і побудова соціалізму з китайською специфікою;

Б. Інноваційна економіка і побудова соціалізму з китайською специфікою в нову еру;

В.Епоха прискореної індустріалізації та побудова соціалізму.

варіанти відповідей

1 В; 2 А; 3 Б

1 Б; 2 В; 3 А

1 А; 2 Б; 3 В

Запитання 6

Вкажіть ключові особливості стратегії індустріалізації 1950-х років в Китаї

варіанти відповідей

легка промисловість – пріоритетний сектор економіки;

стратегічна орієнтація на видобувну та переробну

галузі;

стрімке зростання доходів селянства;

державні інвестиції;

планове управління економікою;

повна відкритість світові.

Запитання 7

Що означає термін "хунвейбіни"?

варіанти відповідей

підрозділи Народно-визвольної армії 

ревізіоністи часів "культурної революції"

дисиденти, пов'язані з іноземними правозахисними організаціями

молодіжні штурмові загони під час проведення "культурної революції"

Запитання 8

Вкажіть китайського лідера, що проводив економічні реформи: демонтаж системи комун, скасування колективізації, введення приватних підприємств і реформування системи управління. 

варіанти відповідей

Мао Цзедун

Ден Сяопін

Хуа Гофен

Сі Цзіньпін

Запитання 9

Що було особливістю китайських реформ за часів Ден Сяопіна?

варіанти відповідей

активно розвінчувався "культ особи" Мао Цзедуна

демократичні сили домоглись відсторонення від влади КПК

вони не торкались політичної сфери

відсутність виступів протестувальників-студентів

Запитання 10

Спроба "оксамитової" революції відбулась

варіанти відповідей

1997

2003

1989

1976

Запитання 11

Що означає гасло кампанії "Полювання на мух і тигрів"?

варіанти відповідей

боротьба з китайською мафією

боротьба з опозицією

боротьба з економічним шпигунством

боротьба з чиновницькою корупцією

Запитання 12

Оберіть правильну послідовність подій:

А. Трагедія на площі Тяньаньмень;

Б. Початок "культурної революції";

В. Вступ військ КНР у війну в Кореї;

Г. Проголошення курсу "чотирьох модернізацій"

варіанти відповідей

Б А В Г

В Б Г А

А Г Б В

Б Г А В

Запитання 13

Встановіть правильну послідовність подій зовнішньої політики Китаю:

А. Відновлення дипломатичних відносин між Китаєм і США;

Б. Радянсько-китайський конфлікт на острові Даманський;

В. В'єтнамо-китайський конфлікт через Камбоджу (Кампучію);

Г. Повернення Гонконгу під контроль Китаю;


варіанти відповідей

В А Б Г

Г Б В А

А Г Б В

Б В А Г

Запитання 14

Вкажіть, членом яких міжнародних організацій є Китай?

варіанти відповідей

Рада Європи

ООН

СОТ

СНД

НАТО

Запитання 15

Як розуміти крилатий вислів Ден Сяопіна "не важливо, якого кольору кішка. Головне, щоб вона ловила мишей"

варіанти відповідей

не варто поспішати, головне - побудувати комунізм у Китаї

не треба боятися приватної власності. Головне - розвиток економіки

не важливо, як назвати сільськогосподарські комуни на селі. Головне - зберегти контроль над селянами.

не варто нищити горобців і мишей, головне - виростити хороший врожай і уникнути голоду

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест