ккр_оттп

Додано: 4 грудня
Предмет:
71 запитання
Запитання 1

Загальна сукупність стаціонарних, нестаціонарних, пересувних, віртуальних суб'єктів роздрібного продажу товарів і послуг, об'єднаних за територіальною ознакою, - це... .


варіанти відповідей

роздрібна торговельна мережа;

мережа оптової торгівлі;

корпоративна торговельна мережа

роздрібна торгівля

Запитання 2

Найдоцільніше використовувати в магазинах самообслуговування планування торговельної зали ....


варіанти відповідей

лінійне; 

виставкове.

острівне;

боксове.

Запитання 3

Яка основна операція торговельно-технологічного процесу в магазині?


варіанти відповідей

 рекламування товарів;

формування асортименту;

продаж товарів.

вивчення попиту населення на товари;

Запитання 4

У який строк потрібно прийняти товари за якістю в магазині при місцевому постачанні згідно з вимо­гами інструкції П- 7?


варіанти відповідей

протягом 5 днів від моменту надходження товарів до магазину;

протягом 15 днів від моменту надходження товарів до магазину;

протягом 10 днів від моменту надходження товарів до магазину;

протягом 20 днів від моменту надходження товарів на склад магазину.

Запитання 5

Який метод доцільно застосовувати під час продажу швейних і трикотажних товарів?


варіанти відповідей

Традиційний.

 Із відкритою викладкою.

За зразками.

Самообслуговування

Запитання 6

Що таке склад?



варіанти відповідей

споруда, різноманітне обладнання та внутрішня транс­портна система, що застосовується для приймання, розміщення та зберігання матеріальних цінностей, підготовки їх до відпуску та відпуск покупцю;

сукупність споруд, призначених для виконання техно­логічних операцій з розміщення, зберігання та реалізації товарів;

оптове торговельне підприємство, призначене для об­слуговування оптових і роздрібних покупців;

сукупність споруд оптового торговельного підприєм­ства, призначених для зберігання товарів.

Запитання 7

Що таке технологічний процес на складі?


варіанти відповідей

сукупність послідовно виконуваних операцій, пов'яза­них із підготовкою до приймання і прийманням товарів, розмі­щенням на зберігання, зберіганням, підготовкою до відпуску і відпуском товарів;

. сукупність складних взаємопов'язаних операцій комер­ційного характеру, які здійснюють над товарами на складах;

комплекс взаємопов'язаних операцій, які послідовно виконують над товарами протягом усього часу їх перебування на складі;

складний комплекс взаємопов'язаних операцій техно­логічного та комерційного характеру, які здійснюють над това­рами на складах.

Запитання 8

Що таке тара?



варіанти відповідей

засіб, призначений для упакування товарів.

товарна упаковка, яку використовують під час переве­зення та зберігання товарів;

засіб, який запобігає пошкодженню та псуванню това­рів;

матеріал, призначений для схоронності товару;

Запитання 9

Що таке істотний недолік?


варіанти відповідей

Недолік, що робить неможливим або неприпустимим ви­користання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усу­нення виявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому він взагалі не може бути усунутий. 

Окрема невідповідність товару вимогам нормативних доку­ментів, умовам договору або вимогам, що висуваються до нього.

Недолік, який не може бути усунений стосовно даного споживача або для його усунення необхідні значні витрати праці і часу.

Недолік, що робить неможливим або неприпустимим ви­користання товару (роботи, послуги) відповідно до його цільово­го призначення.

Запитання 10

Що відноситься до ліквідних відходів?



варіанти відповідей

в'язки ковбас, плавники риб, штафф (зачистка) вершкового масла.

голови, приголовки, нарости рибних виробів; реалізація йде за цінами нижчими, ніж встановлені на ці товари;

бій, лом, псування товарів;

природній убуток (природні втрати);

Запитання 11

1.      Що таке інтер 'єр магазину?


варіанти відповідей

архітектурно й художньо оздоблена внутрішня частина магазину;

образ магазину, який склався у покупців під впливом архітектурного рішення будівлі;

  внутрішній простір будівлі;

 розміщення та викладка товарів у торговельній залі магазину.

Запитання 12

У які терміни прово­дять остаточне приймання товарів з обмеженими тер­мінами зберігання при місцевому товаропостачанні?


варіанти відповідей

протягом 10 годин від моменту їх отримання;

 протягом 12 годин від моменту їх отримання;

протягом 20 годин від моменту їх отримання;

протягом 24 годин від моменту їх отримання.

Запитання 13

Коли доцільно застосовувати метод продажу товарів - самообслуговування?


варіанти відповідей

при забезпеченні магазинів фасованими продоволь­чими та непродовольчими товарами в широкому асортименті та високій інтенсивності потоків покупців;

при забезпеченні магазинів переважною більшістю продовольчих і непродовольчих товарів;

при забезпеченні магазинів широким асортиментом усіх груп товарів та відповідним торговельним обладнанням;

правильної відповіді немає.

Запитання 14

У чому полягає суть сучасного мерчандайзингу?


варіанти відповідей

у використанні оптимальних способів реалізації това­рів;

в оптимізації підготовки та продажу товарів покупцям;

 у загальному процесі управління продажем товарів;

у комплексі заходів, спрямованих на оптимізацію підготовки товарів до продажу.

Запитання 15

Які фактори впливають на технологію складських операцій?



варіанти відповідей

вид складу, розмір партій товару, умови транспорту­вання, складність асортименту та фізико-хімічні властивості товарів, режими зберігання, склад приміщень, обладнання складів, обсяг товарообороту;

спеціалізація, площа та ємність складу, структура товарних запасів;

склад приміщень, обладнання складу, розміщення роз­дрібної торговельної мережі;

вид складу, його площа та ємність, наявність приміщень для зберігання товарів, обладнання та розміщення приміщень складу, споживні властивості товарів, структура товарних запасів, терміни зберігання товарів.

Запитання 16

За якими ознаками класифікують тару?


варіанти відповідей

за видами матеріалу, за ступенем жорсткості, за сту­пенем спеціалізації, за кратністю використання;

за конструкційними особливостями, за функціями у процесі товарного обігу;

за призначенням, за ступенем схоронності;

за ступенем спеціалізації, видами матеріалу, конструк­ційними особливостями.

Запитання 17

       Які органолептичні показники якості перевіряють у магазині?

        


варіанти відповідей

хімічний та фізичний склад;

наявність дефектів;

зовнішній вигляд, консистенцію, смак і запах;

 зовнішній вигляд, хімічний склад, наявність дефектів і шкідливих речовин.

Запитання 18

У чому полягає принципова відмінність самообслу­говування від традиційного методу продажу товарів?


варіанти відповідей

 місце виконання допоміжних операцій ТТП не збігається з часом і місцем вико­нання операцій із продажу товарів та обслуговуванням покупців.

місце виконання допоміжних операцій ТТП збігається з часом продажу товарів та обслуговуванням покупців.

місце виконання допоміжних операцій ТТП частково збігається з часом і місцем продажу товарів.

усі відповіді правильні.

Запитання 19

Із якою метою проводять виставки-продажі?


варіанти відповідей

для розширення обсягів реалізації певних товарів, реклами й популяризації нових товарів;

для отримання найбільших прибутків за рахунок реалізації товарів;

для закупівлі певних товарів у нових виробників;

 для збільшення обсягів продажу нових товарів.

Запитання 20

Чи повинен виробник (виконавець) інформувати споживача про можливий ризик і безпечного використання товару (роботи, послуг) за допомогою прийнятих у міжнародній практиці позначень?



варіанти відповідей

Повинен.

Неповинен.

Повинен в окремих випадках.

Таку інформацію повинен надавати Держспоживстандарт.

Запитання 21

Яке головне завдання роздрібної торгівлі?


варіанти відповідей

максимально повне забезпечення потреб споживачів;

максимальне наближення роздрібних торговців до покупців;

максимальне забезпечення рентабельності роботи роз­дрібних торговців;

 відповідність типів роздрібних торговців контингенту обслуговування.

Запитання 22

Що охоплює технологічний процес у магазині?



варіанти відповідей

комплекс операцій, які забезпечують обробку товарів, починаючи з їх надходження в магазин і закінчуючи повною підготовкою до продажу та відпуском покупцям.

комплекс операцій з транспортування, розвантаження, приймання та продажу.

комплекс операцій з переміщення товарів у торго­вельну залу на зберігання та їх продажу покупцям.

 усе зазначене вище.

Запитання 23

Де проводиться остаточне приймання товарів за якістю?


варіанти відповідей

на складі транспортної організації;

на складі оптового підприємства;

 у магазині;

на складі підприємства-виробника.

Запитання 24

Який метод доцільно застосовувати під час продажу технічно складних і великогабаритних товарів?


варіанти відповідей

самообслуговування;

 за зразками;

 за індивідуальним обслуговуванням;

за попереднім замовленням.

Запитання 25

Яка найбільш поширена форма позамагазинного продажу товарів?


варіанти відповідей

 продаж товарів через пересувні засоби торгівлі;

продаж товарів на ярмарках і базарах;

 продаж товарів через дрібнороздрібну мережу;

продаж товарів через торговельні автомати.

Запитання 26

Які існують основні види роздрібної торговельної мережі?



варіанти відповідей

віртуальна, стаціонарна, пересувна, електронна, тор­гівля через автомати;

стаціонарна, посилкова, електронна, напівстаціонарна, пересувна;

дрібнороздрібна стаціонарна, дрібнороздрібна неста­ціонарна, віртуальна, оптова;

роздрібна, оптова, дрібнороздрібна, дрібнооптова.

Запитання 27

У чому полягає суть методу самообслуговування?



варіанти відповідей

вільному доступі до всіх товарів, викладених у торго­вельній залі;

самостійному виборі товару в торговельній залі ма­газину;

вільному доступі до всіх товарів, відкрито викладених у торговельній залі магазину, і повній можливості самостійного вибору товару та оплаті покупки у вузлі розрахунку;

самостійному виборі покупки й доставлянні її на вузол розрахунку продавцем-консультантом.

Запитання 28

Що включає дрібнороздрібна торговельна мережа?


варіанти відповідей

кіоски, палатки, павільйони, автомати, ятки;

автомагазини, автокафе, авторозвозки, візки;

торговельні автомати, розноски, столики;

 магазини з невеликою торговельною залою, павіль­йони, торговельні автомати.

Запитання 29

Що належать до головних складських технологічних операцій?



варіанти відповідей

 розпаковування, фасування, упаковування;

приймання, зберігання, відпуск;

приймання від органів транспорту, зберігання;

приймання, розпаковування, фасування, відпуск.

Запитання 30

Яке основне завдання вузла розрахунку?


варіанти відповідей

забезпечення високої швидкості розрахунку й ефек­тивність обліку та контролю за збереженням товарно-матеріаль­них цінностей;

забезпечення контролю за якістю товарів, які реалі­зують покупцям;

забезпечення обліку товарів, які реалізують покупцям;

усі відповіді правильні.

Запитання 31

На чому базуються прогресивні методи роздрібного продажу товарів?


варіанти відповідей

  на більш раціональних способах, прийомах обслугову­вання покупців і вдосконаленні технічних операцій.

 на суттєвому зміненні торговельно-технологічного процесу.

 на застосуванні нових сучасних видів торговельного обладнання.

на забезпеченні в роздрібній торговельній мережі широкого вибору товарів і стійкого їх асортименту.

Запитання 32

    Якою буває тара за кратністю використання?



варіанти відповідей

багаторазового та разового використання;

інвентарна та спільного користування;

однооборотна та багатооборотна;

жорстка та напівжорстка.

Запитання 33

Що враховують під час планування та облаш­тування складів?


варіанти відповідей

технологію складських процесів, призначення, спо­живні властивості товарів;

призначення та особливості асортименту, організацію та технологію складських операцій;

місце розташування, характер виконання операцій, то­варну спеціалізацію;

 технологію складських операцій, ступінь автомати­зації, вид матеріалу, характер операцій.

Запитання 34

9. Що передбачають експлуатаційні вимоги до тари?


варіанти відповідей

міцність, надійність, зручність упакування;

нешкідливість, зручність перевезення та зберігання;

ремонтоздатність, зручність у користуванні, міцність;

зручність упаковування, розпаковування, приймання, перевезення, зберігання, продажу товарів.

Запитання 35

9. Який вид транспорту є найбільш ефективним під час перевезення вантажів на короткі відстані?

 


варіанти відповідей

автомобільний

 залізничний;      

річковий;

морський.

Запитання 36

Що включає стаціонарна торговельна мережа?



варіанти відповідей

торговельні комплекси, магазини, торговельні центри, павільйони;

 палатки, кіоски, магазини, торговельні центри;

збірно-розбірні ятки, магазини, палатки, павільйони;

торговельні фірми, оптові бази, роздрібні торговельні підприємства.

Запитання 37

Найважливішою вимогою планувань торговельних залів магазинів є ....




варіанти відповідей

правильне розміщення торговельного обладнання;

 зручне розміщення зон входу та виходу;

 зручне розміщення вузлів розрахунку;

 раціональна спрямованість основних потоків покупців

Запитання 38

Що таке викладка товарів?

      


варіанти відповідей

розміщення товарів на пристінних та острівних гірках;

технологічні операції, пов’язані з розміщенням, укла­данням і показом товарів на торговельному обладнанні в торго­вельній залі;

способи показу й укладання на торговельно-техноло­гічне обладнання окремих видів товарів.

  Усі відповіді правильні.

Запитання 39

За наявності якого документа перевізник надає транспорт вантажовідправнику на перевезення вантажів?


варіанти відповідей

договору;

рахунка-фактури;

правил перевезень вантажів;

інструкції про перевезення вантажів.

Запитання 40

Де розміщують виставковий запас товарів у торго­вельній залі?



варіанти відповідей

на обладнанні робочого місця продавця;

на полицях пристінного та острівного обладнання;

у вітринах, на спеціальних стендах, на верхніх поли­цях пристінного обладнання;

 на всьому наявному в торговельній залі обладнанні.

Запитання 41

До яких форм продажу товарів належать комі­сійний продаж, продаж у кредит і на аукціонах, торгівля на ринках та електронна торгівля?


варіанти відповідей

до магазинних.   

до позамагазинних.    

до традиційних.

до особливих

Запитання 42

Які види товарних втрат виникають у процесі зберігання та реалізації товарів у магазині?



варіанти відповідей

 нормовані та ненормованї втрати;

заважування тари, усихання;

 природні втрати, псування товарів;

 розпилювання, розливання, бій, лом;

Запитання 43

Коли починає обчислюватися гарантійний термін експлуатації на товар?


варіанти відповідей

 з дня випуску товару;

 з дня початку експлуатації;

з дня роздрібного продажу;

 з дня оптового продажу.

Запитання 44

Як називається пункт роздрібного продажу това­рів, що займає окрему споруду полегшеної конструкції, має невеликий торговельний зал для покупців і підсобне при­міщення?



варіанти відповідей

торговельна палатка;

торговельний павільйон;

торговельний кіоск;

магазин.

Запитання 45

Яка зона займає основну площу торговельної зали?        


варіанти відповідей

зона розташування та викладки товарів;

зона входу і виходу;

зона розрахункового вузла;

   зона надання додаткових послуг.

Запитання 46

Які основні переваги стелажного способу укладання товарів на зберігання?

варіанти відповідей

можливість автоматизації вантажопереробки внаслідок фіксації вантажу, ефективніше використання місткості складу, підвищення надійності зберігання товарів;

потреба в підйомно-транспортному обладнанні;

додаткові витрати на виготовлення стелажів;

збільшення висоти укладання товарів, висока вартість зберігання.

Запитання 47

Яке призначення робочого запасу товарів?


варіанти відповідей

для реалізації покупцям;

для інформування покупців про асортимент наявних у продажу товарів;

для поповнення товарних запасів у магазині;

для вивчення попиту на товари.

Запитання 48

Що називають природними втратами у магазині?


варіанти відповідей

 пошкодження товарів і тари, псування;

псування, бій, лом, пошкодження тари;

розпилювання, розливання, усихання, вивітрювання, просочування, розкришування;

усихання, зниження якості, розливання, бій, лом, псу­вання товару і тари.

 

Запитання 49

За рахунок чого досягається ефективне розміщення товарів у торговельній залі магазину?

            

варіанти відповідей

за рахунок розміщення товарів у місцях, наближених до початку маршруту покупця;

за рахунок додержання принципів розміщення товарів у торговельній залі;

за рахунок об'єднання на одному робочому місці або в одній секції різних товарних груп, взаємопов'язаних попитом;

 за рахунок об'єднання на одному поверсі різних товарних груп.


Запитання 50

Які основні функції товарних складів?


варіанти відповідей

приймання, комплектування, зберігання, накопи­чення;

зберігання, доукомплектування, збирання, підготовка до продажу;

 розвантаження, фасування, відпускання;

приймання, зберігання, підготовка до продажу, паку­вання;

Запитання 51

Що перевіряють під час приймання тари за якістю?

варіанти відповідей

фактичну наявність тари, відповідність даним супро­відних документів;

цілісність тари, зовнішній вигляд, наявність і допус­тимість дефектів;

відповідність вимогам нормативних документів;

наявність сертифіката.

Запитання 52

Коли складається акт загальної форми при залізничних перевезеннях?

       

варіанти відповідей

якщо фактичні назва, маса, кількість місць не відповідають даним супровідних документів; вантаж зіпсований або пошкоджений; вантажі прибули без документів або документи прибули без вантажу;

якщо немає супровідних документів; немає пломб; якщо зміст відтисків пломб не відповідає даним супровідних документів;

якщо вагон або контейнер пошкоджений; вантаж зіпсований через несправність вагона або контейнера; виявлене, витікання у вагоні, контейнері;

  якщо виявилися розходження за кількістю і якістю.


Запитання 53

Чим відрізняються вузькоспеціалізовані торговель­ні підприємства від спеціалізованих?


варіанти відповідей

реалізують обмежений асортимент товарів (найчастіше однієї підгрупи);

реалізують товари однієї товарної групи;

реалізують товари широкої номенклатури через спе­ціалізовані секції;

реалізують продовольчі та непродовольчі товари в обмеженому асортименті.


Запитання 54

У які строки проводять приймання товарів за кількістю під час надходження їх без тари?


варіанти відповідей

у день надходження товарів до магазину;

у триденний строк від моменту надходження товарів до магазину;

 у момент надходження товарів до магазину;

на другий день після розвантаження товарів до мага­зину.

Запитання 55

Від чого залежить вибір способу укладання товарів на зберігання?


варіанти відповідей

від форми товару і тари, маси кожного тарного місця, фізичних властивостей товарів;

 від міцності тари й упаковки та розмірів складського приміщення.

  від виду та порядку розміщення торговельного об­ладнання, його розмірів.

 від тривалості зберігання, форми товару і тари, послідовності та черговості реалізації.

Запитання 56

Що таке метод продажу товарів?



варіанти відповідей

 сукупність способів і прийомів, за допомогою яких забезпечується обслуговування покупців у процесі продажу товарів;

 сукупність засобів і методів продажу товарів, за допо­могою яких здійснюється торговельне обслуговування насе­лення;

сукупність засобів і прийомів, за допомогою яких здійснюється продаж товарів споживачам;

сукупність способів, засобів і методів торговельного обслуговування населення.

Запитання 57

Які магазини називають універсальними?



варіанти відповідей

 ті, що реалізують товари кількох споріднених за характером попиту груп товарів;

ті, що реалізують товари надзвичайно широкої но­менклатури через спеціалізовані секції;

ті, що реалізують водночас продовольчі й непро­довольчі товари;

ті, що реалізують непродовольчі товари в широкому асортименті без організації відокремлених спеціалізованих сек­цій.

Запитання 58

     Які приміщення у магазині є головними?



варіанти відповідей

приміщення для зприймання та берігання товарів;

технічні приміщення;

приміщення для підготовки товарів до продажу;

торговельні

Запитання 59

У чому полягає суть попередньої підготовки товарів до продажу?



варіанти відповідей

у доведенні товару до повної готовності до продажу;

у прикріпленні ярликів та цінників до товарів;

у прийманні товарів за якістю;

у плануванні надання додаткових послуг покупцям

Запитання 60

За допомогою яких форм продажу може здійсню­ватися роздрібний продаж товарів?


варіанти відповідей

за допомогою продажу товарів за зразками і через прилавок;

за допомогою магазинної, позамагазинної та особливої форм продажу товарів;

за допомогою традиційного продажу товарів за готівку та за безготівковим розрахунком;

за допомогою магазинної, особливої та традиційної форм роздрібного продажу товарів;

Запитання 61

Яким документом оформляють приймання това­рів?


варіанти відповідей

актами про приймання товарів за кількістю та якістю;

довідкою про проведене приймання товарів;

доповідною запискою про приймання товарів за кіль­кістю та якістю;

відміткою в товаросупровідних документах.

Запитання 62

У чому особливість інвентарної тари?


варіанти відповідей

у кратності використання;

у належності певному підприємству-постачальнику з його інвентарним номером;

у зменшенні кількості тари, що перебуває в обороті;

усі відповіді правильні.

Запитання 63

Чим відрізняються між собою супермаркет і гіпер- маркет?

варіанти відповідей

товарною спеціалізацією;

торговельною площею й асортиментом;

характером процесу обслуговування споживачів;

формою поділу праці.

Запитання 64

За якою ознакою потрібно групувати товари, які укладають на зберігання?



варіанти відповідей

за однорідністю режиму зберігання;

 за споживними властивостями;

 за способом виготовлення;

 за призначенням.

Запитання 65

У чому суть форм продажу товарів?


варіанти відповідей

 сукупність засобів і методів продажу товарів, за допомогою яких здійснюється торговельне обслуговування населення;

 сукупність способів і прийомів, за допомогою яких за­безпечується обслуговування покупців у процесі продажу товарів;

 сукупність форм продажу товарів;

сукупність способів і прийомів, за допомогою яких здійснюється торговельне обслуговування населення.

Запитання 66

Який документ оформляють на вивезення товарів зі складу?


варіанти відповідей

рахунок-фактуру/накладну і перепустку;

накладну;

перепустку та перелік товарів;

перепустку.

Запитання 67

Що включає комплекс загальних операцій поперед­ньої підготовки товарів до продажу?

варіанти відповідей

Розпаковування й облагороджування товарів, сорту­вання, перевірка цін та маркування, комплектування подарунко­вих наборів.

Звільнення товарів від зовнішньої тари, сортування, приймання за кількістю та якістю.

Фасування продовольчих і окремих дрібних непродо­вольчих товарів.

Перевірка комплектності, налаштування електропобу­тових товарів, очищення меблів від пилу.

Запитання 68

Що характерно для магазинів місцевого значення?

варіанти відповідей

розташовані всередині житлових мікрорайонів і зон міста, забезпечують обслуговування мешканців цих мікрорай­онів у межах пішохідної доступності в радіусі приблизно 500 м.

розташовані переважно в центрі та обслуговують жителів усього міста.

розташовані в центрі міста та обслуговують жителів лише центральної частини міста.

розташовані в центрі одного із населених пунктів, а обслуговують жителів ще кількох прилеглих до центрального міст або сіл (селищ).

Запитання 69

  Які фактори впливають на вибір виду технологічного планування?

варіанти відповідей

 розмір торговельної площі, асортимент, методи продажу;

методи продажу, склад приміщень магазину;

 схема торгово-технологічного процесу, ступінь використання тари-обладнання;

усі відповіді правильні.

Запитання 70

Хто повинен проводити приймання товарів у магазині?


варіанти відповідей

усі працівники магазину згідно з графіком роботи;

завідувач магазину та його заступник;

 завідувач магазину, продавці й касири;

особи, на яких покладено матеріальну відповідальність за товари і тару, які є в магазині.

Запитання 71

Які послуги відносяться до послуг, які надаються покупцям після придбання товарів?

варіанти відповідей

приймання замовлень на товари, надання консультацій, демонстрації товарів у дії, упакування товарів;

підгонка костюмів та інших швейних виробів, розкрій тканини, доставка товарів за вказаною адресою, установка і налагодження вдома в покупця технічно складних товарів;

  організація кафе, кімнат відпочинку та дитячих кімнат, камер схову, пунктів обміну валюти;

створення сприятливої, затишної атмосфери з високою культу­рою обслуговування, банкоматів, стоянок для автомобілів тощо.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест