ККЗ №7 Токар 3 класу

Додано: 20 березня
Предмет:
21 запитання
Запитання 1

1.Прочитайте креслення та дайте відповідь на запитання тестів, вибравши правильну відповідь.

Тест №1. Чому дорівнює довжина деталі?

варіанти відповідей

а) 150 мм

б) 200 мм

в) 200 см

Запитання 2

Тест №2. Чому дорівнює довжина різьблення.

варіанти відповідей

а) 50 мм

б) 45 мм

в) 53 мм

Запитання 3

Тест №3. Яке різьблення позначене на кресленні? 

варіанти відповідей

а) дюймове різьблення

б) метричне різьблення

в) трапецеїдальне різьблення

Запитання 4

Тест №4. Чому дорівнює крок різьблення?

варіанти відповідей

а) крок дрібний

б) крок великий

Запитання 5

2. Характеристика матеріалу деталі та вимоги до заготовки.

 

Тест №1. З якого матеріалу виконано деталь?

варіанти відповідей

а) бронза

б) сталь

в) чавун

Запитання 6

Тест 2. Скільки вуглецю міститься в даному матеріалі?

варіанти відповідей

а) 20%

б) 35%

в) 0,35%

Запитання 7

Тест 3. Вид заготовки та її розміри

варіанти відповідей

а) лиття

б) прокат Ø40

в) штампування Ø40

Запитання 8

3.Технологічний процес обробки деталі.

 

Тест 1. Які переходи не входять до технологічного процесу обробки деталі «Болт»

варіанти відповідей

а) підрізати торець

б) центрувати

в) обточити поверхню Ø36 мм

г) нарізати різьблення М22

д) свердлити отвір

е) обточити фаску 2х45˚

Запитання 9

4. Технічні характеристики обладнання.

 

Тест №1. Вкажіть марку верстату на якому виготовлятиметься деталь

варіанти відповідей

а) 16К20

б) 1К62

в) ТВ6

г) 1А616

Запитання 10

Тест №2. Що розуміється під основними розмірами верстата?

варіанти відповідей

а) діаметр оброблюваної деталі

б) габаритні розміри верстата

в) висота центрів та відстань між центрами

Запитання 11

5. Який ріжучий, контрольно-вимірювальний інструмент необхідний для виготовлення деталі.

варіанти відповідей

а) прохідний відігнутий

б) підрізний (торцевий)

в) плашка

г) розточувальний прохідний

д) різьбовий

е) різьбомір

ж) штангенциркуль

Запитання 12

6. Раціональні режими різання.

 

Тест №1. Режими різання включають

варіанти відповідей

а) швидкість різання, глибину, діаметр заготовки

б) подачу, швидкість різання, припуск на обробку

в) глибину різання, подачу, швидкість різання

Запитання 13

Тест №2. Глибина різання при чистовій обробці складає

варіанти відповідей

а) 0,5 - 2,0 мм

б) до 0,4 мм

в) 0,5 – 0,8 мм

Запитання 14

Тест №3. Послідовність вибору режимів різання

варіанти відповідей

а) глибина, швидкість різання, подача

б) подача, глибина, швидкість різання

в) глибина, подача, швидкість різання

Запитання 15

Тест №4. На величину подачі впливають

варіанти відповідей

а) оброблюваний матеріал

б) тип різця

в) потужність верстата

г) вимоги до шорсткості

д) прийнята стійкість різця

Запитання 16

Тест №5. На величину швидкості різання впливають

варіанти відповідей

а) оброблюваний матеріал

б) інструментальний матеріал

в) глибина різання, подача

г) вимоги до шорсткості

д) тип різця

е) потужність верстата

Запитання 17

7. Основні правила охорони праці при виконанні даної роботи.

Тест №1. При роботі верстатів забороняється

варіанти відповідей

а) стояти на градчастому дерев’яному настилі

б) брати і подавати через верстат які-небудь предмети

Запитання 18

Тест №2. Для запобігання від поразок електричним струмом верстат має бути

варіанти відповідей

а) виконаний з діелектричних матеріалі

б) захищений від можливості торкання до корпусу

в) заземлений

Запитання 19

Тест №3. Чим видаляється стружка з верстата?

варіанти відповідей

а) стислим повітрям та штангенциркулем

б) щіткою або скребком, або спеціальним гачком

Запитання 20

Тест №4. Чи дозволяється працювати в рукавицях на верстаті

варіанти відповідей

а) забороняється

б) дозволяється при низькій температурі в цехах

Запитання 21

Тест №5. Чи дозволяється виконувати роботу на верстатах із забинтованим пальцем?

варіанти відповідей

а) дозволяється при обгороджуванні зони різання

б) дозволяється при обробці деталі, що не мають гострих кромок

в) дозволяється з гумовим напальчником

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест